Beget-Salarça-Beget

June 3, 2023
June 2023

near Beget, Catalunya (España)

Beget-excursió circular, el punt d' inici és el pàrquing de Beget. Es va reseguint les marques Blanques i grogues de petit recorregut. El corriol s' agafa a mà esquerra i comença a pujar, voltejant la carretera GiV5223, que és la que ens ha portat en cotxe fins a Beget. La muntanya més alta que es veu al davant és Rocabruna. Tota l' estona està ben marcada la ruta i es van atravessant la riera de Beget fins arribar al Molí d' en Sorolla. Es continua a mà esquerra i s' atravessa el rierol el clot de Can Pujol, fins arribar al Camí asfaltat on hi ha una senyal de fusta que posa cap a mà dreta El Mollardar o mà esquerra Beget. Cal anar direcció a Salarça que és tot recta seguint el camí asfaltat, ja que sí és va direcció Beget, és puja cap a una carena de muntanya que allarga l' excursió 3 ó 4 hores més, i cal ser experts. De Salarça en porta cap a Beget seguint les senyals de PR blanques i grogues. Aquesta ruta en realitat han estat 22km i per problemes de cobertura ha indicat 16'99. Us la recomano perquè és preciosa😊