Beertwandeling te BEERT

December 11, 2011
December 2011

near Beert, Flemish Region (Belgique)

Plaats : Beert
Naam wandeling : BEERTWANDELING
Lengte wandeling : 9 km 896 meter (alternatief :8km600 meter)
Duur wandeling : 2 uur 15 min
Aard van de wegen : De wandeling loopt over betonwegjes en veldwegen
Moeilijkheidsgraad : rustige en gemakkelijke wandeling goed begaanbare wegen
Laatste maal verkend op/in : 2008
VERTREK: Aan de kerk van Beert richting in de straat Nederbeert aan de parking naar beneden links de bocht om(voor de alternatieve route eventueel direkt rechts inslaan een voetweg zie kaart ), we volgen deze straat 935 meter tot dat we aan een T-splitsing komen.Daar slaan we rechts af de Dorekensstraat in en deze blijven wij volgen tot aan een T-splitsing die we bereiken na 389 meter in een bocht , daar slaan we rechts de Hoevestraat in die een flauwe bocht heeft van 103 meter en dan een scherpe bocht naar rechts..........
Meer op www.non-stop.be voor het vervolg van de beschrijving