Wikiloc will stop soon for maintenance

BATLLORIA-RAMIÓ-FURIOSOS-circular

1912
April 25, 2021
April 2021

near La Batlloria, Catalunya (España)

Ruta de 27,79 km, amb desnivell ascendent de 1228mt. i 4,1km-h.

Ruta que comencem desde la Batlloria, travessem el pont del riu Tordera i l'autopista i agafem cami de Terrades, desde pista ample seguim pujant en mica en mica fins arribar a 250mt. zona on fem cami de ziga , zaga llarga i zona de senglars, on veiem un.Seguim ara direccio per pista fins arrbar la Plana de Can Puig dels Furiosos per Sl-c173 i seguidament arribem al Pont Blanc per cami Gr-83, alla ens desviem per el cami sense marcar de l'esquerre amagat i pujem cap adalt la Serra d'en Sola del Forn i agafem cami direccio a el Forn De Fogars on veiem unes vistes boniques i seguidament a el Ramio, i la seva Esglesia impresionant blanca.
Seguidament agafem el cami del Molinot on al cap d'una estona trenquem a ma dreta atravesant la Riera del Ramio i agafem bosc cap amunt entre verdisses fins arribar un altre cami sense marcar que ens portara la la Riera dels Furiosos i les seves planes verdes i per enmmarcar, seguit de l'esglesia de Sant Cebria dels Furiosos i cami de pujada cap dalt fins arribar al cami Gr-83 que deixem girant a la dreta al cami de la part alta del Torrent del Bosc, ara ja baixant fins enllaçar amb el cami del Torrent del Bosc fins un altre cop el punt d'inici.