Βάθρες Μεταμόρφωσης Βερμίου (κυκλική)

Photo ofΒάθρες Μεταμόρφωσης Βερμίου (κυκλική) Photo ofΒάθρες Μεταμόρφωσης Βερμίου (κυκλική) Photo ofΒάθρες Μεταμόρφωσης Βερμίου (κυκλική)

July 30, 2022
July 2022

•   4.3 1 review

near Metamorfosi, Central Macedonia (Greece)

Πολύ όμορφη διαδρομή μέσα σε πυκνό δάσος οξιάς με πολλά ρέματα που σχηματίζουν καταρράκτες και βάθρες ποικίλων διαστάσεων. Κινείται σε περιοχή ιστορικού ενδιαφέροντος καθώς εδώ δραστηριοποιούταν το τρενάκι του Decauville που μετέφερε ξυλεία στις αρχές του 20ου αιώνα. Ένα συμβατικό αυτοκίνητο μπορεί να σταθμεύσει πολύ κοντά στο εκκλησάκι και έτσι η πεζοπορία να μειωθεί κατά 2χλμ περίπου. Σύμφωνα με το χάρτη μπορεί κάποιος να πάει από τη γαλαρία προς τις βάθρες μέσω συνδετικού μονοπατιού. Το μονοπάτι είναι κατηφορικό, αρκετά δύσβατο λόγω πεσμένων κορμών, ουσιαστικά χωρίς σηματοδότηση και εν πολλοίς χωρίς σαφές ίχνος. Παρ 'όλα αυτά παρέχει τη δυνατότητα πραγματοποίησης κυκλικής πορείας. Στο χρόνο περιλαμβάνεται στάση στη βάθρα Καλλιστώ για βουτιά στα παγωμένα νερά.

PictographRuins Altitude 3,182 ft

Εγκαταλελειμμένο κτίριο

Photo ofΣυνεχίζουμε ευθεία. Θα επιστρέψουμε από το αριστερό σκέλος Photo ofΣυνεχίζουμε ευθεία. Θα επιστρέψουμε από το αριστερό σκέλος Photo ofΣυνεχίζουμε ευθεία. Θα επιστρέψουμε από το αριστερό σκέλος

Συνεχίζουμε ευθεία. Θα επιστρέψουμε από το αριστερό σκέλος

PictographInformation point Altitude 3,303 ft

PictographWaterfall Altitude 3,314 ft

Δεξιά κάτω

PictographBridge Altitude 3,279 ft

Γεφυράκι

Αριστερά στο χωματόδρομο

Συνεχίζουμε ευθεία. Αριστερά κατεβαίνει στις βάθρες

PictographTunnel Altitude 3,335 ft
Photo ofΓαλαρία. Ευθεία συνεχίζει για Γουρνόσοβο. Photo ofΓαλαρία. Ευθεία συνεχίζει για Γουρνόσοβο. Photo ofΓαλαρία. Ευθεία συνεχίζει για Γουρνόσοβο.

Γαλαρία. Ευθεία συνεχίζει για Γουρνόσοβο.

Κάτω στο μονοπάττι

Photo ofΔύσβατο πεδίο, πολλές φορές χωρίς σαφές ίχνος Photo ofΔύσβατο πεδίο, πολλές φορές χωρίς σαφές ίχνος Photo ofΔύσβατο πεδίο, πολλές φορές χωρίς σαφές ίχνος

Δύσβατο πεδίο, πολλές φορές χωρίς σαφές ίχνος

Photo ofΑριστερά στο μονοπάτι. Συναντούμε σημάδια και ακούμε το νερό πιο έντονα Photo ofΑριστερά στο μονοπάτι. Συναντούμε σημάδια και ακούμε το νερό πιο έντονα Photo ofΑριστερά στο μονοπάτι. Συναντούμε σημάδια και ακούμε το νερό πιο έντονα

Αριστερά στο μονοπάτι. Συναντούμε σημάδια και ακούμε το νερό πιο έντονα

PictographWaterfall Altitude 2,827 ft

Βάθρα Κορωνίδα

PictographWaterfall Altitude 2,963 ft

Βάθρα Καλλιστώ

PictographBridge Altitude 3,249 ft

Γεφυράκι

Photo ofΠάμε δεξιά κάτω. Αριστερά επιστρέφει στο χωματόδρομο που κινούμασταν νωρίτερα Photo ofΠάμε δεξιά κάτω. Αριστερά επιστρέφει στο χωματόδρομο που κινούμασταν νωρίτερα

Πάμε δεξιά κάτω. Αριστερά επιστρέφει στο χωματόδρομο που κινούμασταν νωρίτερα

PictographPicnic Altitude 3,170 ft
Photo ofΜαγειρεία ανταρτών, βάθρα και χώρος αναψυχής Photo ofΜαγειρεία ανταρτών, βάθρα και χώρος αναψυχής Photo ofΜαγειρεία ανταρτών, βάθρα και χώρος αναψυχής

Μαγειρεία ανταρτών, βάθρα και χώρος αναψυχής

Photo ofΕκκλησάκι Μεταμόρφωσης Σωτήρος και τρεχούμενο νερό Photo ofΕκκλησάκι Μεταμόρφωσης Σωτήρος και τρεχούμενο νερό Photo ofΕκκλησάκι Μεταμόρφωσης Σωτήρος και τρεχούμενο νερό

Εκκλησάκι Μεταμόρφωσης Σωτήρος και τρεχούμενο νερό

• Γιωργος Συμεωνιδης Oct 10, 2022

Κάναμε το μονοπάτι στις 9/10/2022.

Είναι μια εύκολη διαδρομή και με ξεκάθαρα σημάδια, πέρα από το σημείο που περιγράφεται ως δύσβατο. Είχε κορμούς και κλαδιά πεσμένα και σπάνια έβλεπες σημάδια. Αν ακολουθήσεις όμως την πορεία, δεν πρόκειται να χαθείς, ακομα και αν βγεις εκτός μονοπατιου.