Bassegoda des de la Masia de Can Nou (Albanyà) 6/2/2024

Photo ofBassegoda des de la Masia de Can Nou (Albanyà) 6/2/2024 Photo ofBassegoda des de la Masia de Can Nou (Albanyà) 6/2/2024 Photo ofBassegoda des de la Masia de Can Nou (Albanyà) 6/2/2024

February 8, 2024
February 2024

near Bassegoda, Catalunya (España)

Ruta circular fins l’emblemàtic Puig de Bassegoda.
La aproximació amb cotxe el fem per una pista emporlanada des d'Albanyà fins a can Nou on iniciem la caminada. Cal destacar del meu trac que hi va haver un error de gravació amb un tall passat el refugi de can Galan.
El desnivell de pujada i baixada és el mateix de uns 640 m. encara que no quedi reflexat en el recompte final.
Una caminada per corriols de pujada continuada des de l'inici fins al mateix puig. Els darrers metres es fan amb una petita grimpada ajudat per cadenes.
La baixada és encara més dreta en el tram que segueix la tartera pràcticament fins al coll de Riu. Després ja es torna mes suau. Després de passar per l’antic poble de Bassegoda arribem el refugi des d’on es retorna pel mateix camí que la pujada.

PictographRuins Altitude 2,906 ft

Can Cureia

PictographMountain hut Altitude 2,630 ft

can Galan Refugi

Can Sala

Coll de Bassegoda

Deixar la pista a la dreta