Bartina, Seksard

1998
January 20, 2018
January 2018

near Szücsényvölgy, Tolna (Magyarország)

Po 19. put se organizuje ova akcija, naše šesto učešće u poslednjih sedam godina, i ovaj put masovno, nas 48 pešačilo je Seksardskim brdima. Ne znam je li to zbog brda ili kuvanog vina no svake godine je interesovanje veliko.

Ovaj put gotovo svi smo se odlučili za stazu Bartina 15 koja je bila duga nepunih 18 km. Svi smo imali želju da stazu pređemo opušteno sa uživanjem. Još ako nas vreme posluži. A poslužilo je, ponovo se pokazalo da ako je vodič bio dobar ni vremenske prilike neće biti ništa drugačije.

Celu stazu prešao sam u društvu Gorana Žigića, a dobar deo staze društvo su nam pravili somborski Celtisi koji su stigli nekih pola sata nakon nas na start. Strah od blata nije bio opravdan, blata je na stazi bilo tek toliko da nam malo uprlja cipele. Na dužim stazama je koliko sam shvatio bilo nešto više, no to nas nije pogodilo.

Organizacija i ove godine odlična, malo konfuzno je samo bilo sa pisanjem troslovnih kodova, no poznanstvo sa ekipom organizatora nam je pomoglo da sve obavimo na najbrži mogući način. Kako sada izgleda ova akcija će još dugo izazivati veliko interesovanje kod subotičkih ljubitelja prirode i dobrih akcija. Treba samo poželeti želju a mi želju imamo.