Bartina 30

January 21, 2017
January 2017

near Szücsényvölgy, Tolna (Magyarország)

21.01.2017.
Bartina 30
Seksardska brda, Mađarska

Trasa: Start, Szekszárd - 1 KT Remete-csurgó - 2 KT Bati-kilátó - 3 KT Várhegy-kilátó - 4 KT Erzsébet-völgy - 5 KT Fekete-híd - 6 KT Bükkös-erdő - Cilj, Szekszárd

Akcija na koju idem već pet godina i uvek mi se čini da je sve bolja i bolja. Akcija na koju se uvek odazove veliki broj planinara iz Subotice. Akcija koja okuplja veliki broj učesnika, preko 1000 poslednjih godina. Akcija kojoj je teško naći zamerku, akcija na koju bi trebalo da odu mnogi da vide kako se organizuju akcije ovog tipa. No,da ne hvalim previše, i ove godine čista desetka. Čak je i sneg bio na visini zadatka, niske temperature su doprinele da čistih cipela dođemo kući, možda je hodanje bilo za nijansu teže nego kada nema snega ali kakva je to zimska akcija a da se ne beli sve okolo. Lepoj slici doprinelo je i sunce pa su pogledi bili zaista divni.

Išao sam sporije od očekivanja ali i to je deo života. Nekada bude onako kako drugi hoće ili kako biti mora. Ne žalim se, proveo sam jedan lep dan na lepom mestu. Iskreno, nadam se da ću se i naredne godine trećeg vikenda januara naći u Seksardu, čak mislim da bi se i organizator zabrinuo kada ne bi bilo nas Subotičana na stazi narednog Bartina maratona.