Barranc del Cantal Foradat-el Gorgotxo (Vilafranca)

Photo ofBarranc del Cantal Foradat-el Gorgotxo (Vilafranca) Photo ofBarranc del Cantal Foradat-el Gorgotxo (Vilafranca) Photo ofBarranc del Cantal Foradat-el Gorgotxo (Vilafranca)

December 25, 2011
December 2011

near La Estrella, Aragón (España)

Des del pla de Mossorro, a Vilafranca, agafeu la pista a l'Estrella, però ben aviat us desvieu a la dreta cap al mas del Cantal Foradat. Baixeu pel barranc, arribeu al Montlleó i, des del molí Colau, pugeu per la pista cap al mas de Forés de Baix. Aneu a la font i, per la pallissa (un mas) pugeu per la canal que talla el cingle del Picaio; ací l'anomenen el Gorgotxo. En arribar a dalt hi ha el corral de Forés. Retorneu al cotxe cap a l'esquerra o pugeu al Picaio (cap a la dreta).

cruïlla d camins

Mas del Cantal Foradat

camí de Llàtzer

B dl Cantal Foradat

deix B; senda puja a l'E

llaços per l'E dla paret

carrasca moribunda

senda/camí

M dla Ferranda

carrasca

Riu Montlleó

toll

assut

mchiarri May 17, 2023

Sembla bona ruta i em plantege fer-la,...per què la marques com a difícil?, és complicat el pas per les roques del Picaio o algun altre? gràcies!

• Photo of Tombaroques
    Tombaroques May 18, 2023

Disculpa el retard a contestar-te, però he vist ara el missatge de casualitat, ja que wikiloc no m'havia avisat. Espere arribar a temps encara.

L'única dificultat que recorde és la pujada per la tartera abans del pas del Gorgotxo, però que es pot fer sense dificultat per als excursionistes avesats a la muntanya.

Si ho vaig escriure, és perquè preferisc avisar, especialment, per a aficionats que després es queixen.

Cap problema, doncs, i molt xula. Ja m'entren ganes de tornar-hi.

Espere haver arribat a temps. Si la fas, t'agrairia que em digueres si tot està bé.

Salut.

mchiarri May 19, 2023

Sense pegues, a temps, va passar un dia crec.
    Preguntava perque a la meua dona els vertígens li poden, però la dificultat, entenc, és únicament d'esforç, i ací no hi ha problema.
    En aqueix cas la farem, igual o similar, ja et comentaré, moltes gràcies i salut!

mchiarri May 19, 2023

Per cert, no sé si coneixes o has llegit el llibre: El guardià de les trufes, està ambientat al de Forés, i crec recordar que feien aqueix pas camí del corral, rellegiré com ho descriu