BARRANC DE LA CANAL - BARRANC DEL PINTOR - BARRANC DE LES COVES (PEGO)

Photo ofBARRANC DE LA CANAL - BARRANC DEL PINTOR - BARRANC DE LES COVES (PEGO) Photo ofBARRANC DE LA CANAL - BARRANC DEL PINTOR - BARRANC DE LES COVES (PEGO) Photo ofBARRANC DE LA CANAL - BARRANC DEL PINTOR - BARRANC DE LES COVES (PEGO)

February 21, 2022

near Pego, Valencia (España)

[VAL.]
Aquesta ruta és circular i té huit quilòmetres.

Iniciarem el nostre recorregut en el camí del Calvari a Pego. Avançarem fins a arribar al barranc de l’Horta i des d'allí podrem veure a l'esquerra el primer senyal del barranc de la Canal. Continuarem avançant uns 300 metres pel camí de la dreta fins a arribar al final del camí i des d'ací comença la senda del barranc de la Canal.

Per aquesta senda anirem agafant altura a mesura que avancem fins a l'encreuament de la senda Pego-Figuereta; des d'ací continuarem avançant en direcció al refugi. En el refugi podrem descansar, refer forces i contemplar les meravelloses vistes que tindrem de tota la zona del voltant.

Començarem a descendir per la mateixa senda per la qual hem pujat i arribarem a l'encreuament amb la senda del barranc del Pintor. Des d'allí, seguint les indicacions, arribarem a l'encreuament de la travessia del Bodoix. Continuarem per l'esquerra en direcció a Pego i baixarem per la pista del barranc de les Coves fins al camí del Calvari.
[CAS.]
Esta ruta es circular y tiene ocho kilómetros.

Iniciaremos nuestro recorrido en el camí del Calvari en Pego. Avanzaremos hasta llegar al barranc de l’Horta y desde allí podremos ver a la izquierda lo que será la primera señal del barranc de la Canal. Continuaremos avanzando unos 300 metros por el camino de la derecha para después llegar al final del camino y desde ahí empieza la senda del barranc de la Canal.

Por este sendero iremos cogiendo altura a medida que avanzamos hasta llegar al cruce de la senda Pego-Figuereta; desde aquí continuaremos avanzando en dirección al refugio. En el refugio podremos descansar, reponer fuerzas y contemplar las maravillosas vistas que tendremos de toda la zona que se encuentra alrededor.

Comenzaremos a descender por la misma senda por la que hemos subido y llegaremos al cruce con la senda del barranc del Pintor. Desde allí, siguiendo las indicaciones, llegaremos al cruce de la travessia del Bodoix. Continuaremos por la izquierda en dirección a Pego, bajando por la pista del barranc de las Coves hasta el camí del Calvari.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ENG.]
This is a circular route which is 8 km long.
The route starts from Camí del Calvari in Pego. Walk until you reach the ravine known as Barranc de l'Horta and here you can see to your left the first sign indicating the ravine called Barranc de la Canal. Continue advancing about 300 metres along the track on the right and, when you reach the end, take the Barranc de la Canal path.
As you advance along this path you ascend, until you reach the intersection of the Pego-Figuereta path. From here, continue advancing towards the mountain shelter. Once at the shelter, you can have a rest, regain energy and contemplate the wonderful views of the entire surrounding area offered by this position.
Begin to descend along the same path that you used to ascend and soon you arrive at the intersection with the Barranc del Pintor path. From here, by following the indications you arrive at the crossroads of the Bodoix crossing. Continue to the left in the direction of Pego, going down the track of the ravine called Barranc de les Coves until you get to Camí del Calvari.