BARRACA SINGULAR - DOLMEN TABALLERA i MASOS DE CAP DE CREUS

Photo ofBARRACA SINGULAR - DOLMEN TABALLERA i MASOS DE CAP DE CREUS Photo ofBARRACA SINGULAR - DOLMEN TABALLERA i MASOS DE CAP DE CREUS Photo ofBARRACA SINGULAR - DOLMEN TABALLERA i MASOS DE CAP DE CREUS

April 12, 2024
April 2024

near el Port de la Selva, Catalunya (España)

Volta pensada per anar a buscar una barraca singular al Port de la Selva la zona de les Vinyes per sobre de Taballera.
El que fa singular la barraca és el rellotge de sol, instal·lat a sobre la porta i per sobre la llinda principal. Podem veure un forat a petits trossos trencats de gnòmon i unes ratlles amb ús horari . Podríem deduir algun número roma , tipus X o XI. és molt rústic i de cultura popular.

Gràcies a l'amic Jenar Felix i al treball recollit al llibre la pedra seca a Cap de Creus. superrecomanable.
CODI WIKIPEDRA 22005 CODI LLIBRE JENAR P861
Aprofitem la volta per visitar abans Sant Baldiri i seguim a veure el Dolmen de Taballera , el Mas Vell i el Mas Alafres on fem un anar i tornar.