Βαρνεβό- Χαράδρα Φλαμπουρίτσας- χιονοδρομικό Ζήρειας

Photo ofΒαρνεβό- Χαράδρα Φλαμπουρίτσας- χιονοδρομικό Ζήρειας Photo ofΒαρνεβό- Χαράδρα Φλαμπουρίτσας- χιονοδρομικό Ζήρειας Photo ofΒαρνεβό- Χαράδρα Φλαμπουρίτσας- χιονοδρομικό Ζήρειας

May 22, 2022
May 2022

near Áno Tríkala, Peloponnese (Greece)

Εκκίνηση-θέση Βαρνεβό στο 6ο χλμ. του δρόμου Τρικάλων-Οροπεδίου Ζήρειας. Η εκκίνηση μπορεί να γίνει στη στροφή με την πινακίδα σε χωματόδρομο, ή λίγα μέτρα μετά στην άλλη πινακίδα από μονοπάτι που πάει σχεδόν παράλληλα με τον χωματόδρομο. Στα 2 χμ περίπου συναντάμε τον χωματόδρομο. Στα 2,5 χμ συναντάμε ενημερωτικές πινακίδες με μερικά φυτά από την χλωρίδα της περιοχής.
Η διαδρομή μας πραγματοποιείται σε δάσος μαύρης Πεύκης και Ελάτης .Συνεχίζουμε την πορεία μας παράλληλα με την κοίτη του Τρικαλίτικου ποταμού, που δεν αποτελεί παρά την αρχή του ποταμού Σύθα, που εκβάλει στο Ξυλόκαστρο, δίπλα στο λιμανάκι. Ακολούθως κινούμαστε ανηφορικά , με μεγάλη κλίση και υπέροχη θέα.για να βγούμε σε χωματόδρομο που καταλήγει στο χιονοδρομικό κέντρο της Ζήρειας . Περίπου στα 10,2 χμ στον χωματόδρομο συναντάμε στα δεξιά μας μονοπάτι με σήμα κόκκινο κύκλο σε λευκό τετράγωνο που οδηγεί στο μυθικό σπήλαιο του Ερμή σε υψόμετρο 1700 μ πάνω από το οροπέδιο της Ζήρειας. Πρόκειται για ένα σπηλαιοβάραθρο μήκους 100μ και πλάτους 70μ. πλούσια διακοσμημένο με σταλαγμίτες και σταλακτίτες. Εμείς λόγω έλλειψης χρόνου δεν πήγαμε στο σπήλαιο , αλλά στο σημείο λίγα μέτρα μετά με πινακίδα συναντήσαμε δεύτερη πινακίδα σε κιόσκι και ακολουθήσαμε μία διαδρομή χωρίς σήμανση , αλλά με προσανατολισμό και χάρτη, ώσπου συναντήσαμε σημάδια με κόκκινο κύκλο τα οποία οδηγούν στο χιονοδρομικό κέντρο. Μπορεί κανείς επίσης να συνεχίσει από τον χωματόδρομο για να βγει στο χιονοδρομικό.
Τα πρώτα 7,5 χμ είναι κατηφορικά με πολυ καλη σήμανση με κόκκινο τρίγωνο.

Εκκίνηση-θέση Βαρνεβό. Η εκκίνηση μπορεί να γίνει στη στροφή , με πινακίδα σε χωματόδρομο ή λίγα μέτρα μετά στην άλλη πινακίδα που πάει σχεδόν παράλληλα με τον χωματόδρομο

Αρχή μονοπατιού

συμβολή με τον χωματόδρομο

Photo ofπινακίδες ενημερωτικές για την χλωρίδα 1 Photo ofπινακίδες ενημερωτικές για την χλωρίδα 1 Photo ofπινακίδες ενημερωτικές για την χλωρίδα 1

πινακίδες ενημερωτικές για την χλωρίδα 1

πινακίδες ενημερωτικές για την χλωρίδα της περιοχής

1η συνάντηση

Τρικαλίτικο ρέμα

Εκκίνηση ανάβασης

Λίγο πριν από το χιονοδρομικό