Παρνασσός: Βάρκο

October 9, 2023
October 2023

near Alatariés, Central Greece (Greece)

Η διαδρομή πραγματοποιήθηκε στις 09/10/2023, σε πάρα πολύ χαλαρούς ρυθμούς παρέα με τον 11χρονο γιό μου.

Μονοπάτι με τρείς σηματοδοτημένες διαδρομες 3/5/8 χλμ. με την αντίστοιχη σήμανση κόκκινο, πράσινο και μπλέ. Σχεδόν όλο το μήκος απο όλες τις διαδρομές είναι σε δασικούς χωματόδρομους, πράγμα που το κάνει μια πολύ εύκολη βόλτα στο δάσος, κατάλληλη ακόμα και για αρχάριους και παιδιά.

Η παρούσα καταγραφή ειναι της μεγαλύτερης ¨Μπλε" διαδρομής (συμπεριλαμβάνει και τις άλλες 2, μιας και περνάνε από το ίδιο μέρος, απλα στις πιό μικρές σου δίνει την εναλλακτική με παρακάμψεις να επιστρέψεις πιο σύντομα στην αφετηρία).

Τα Highlights της διαδρομής εκτός απο το πανέμορφο ελατόδασος του Παρνασσού, ένα παλιό μνήμα του '40, το τριγωνομετρικό κολωνάκι στο πιο ψηλό μέρος της διαδρομής και ένα σπηλαιόβαθρο.

* Μέχρι το σημείο εκκίνησης της καταγραφής είναι άσφαλτος (ο δρόμος για τα χιονοδρομικα κέντρα) και υπάρχει άφθονος χώρος parking.
* Νερό δεν έχει πουθενά, πρέπει να κουβαλήσετε, όσο χρειάζεστε.
* Σήμα και δεδομένα κινητής τηλεφωνίας (cosmote) πιάνει περίπου στο 70% της καταγραφής.

PictographInformation point Altitude 4,930 ft

Information point

Αριστερά

PictographMonument Altitude 4,946 ft

Μνήμα του 1947

Photo ofΑριστερά για 'πράσινη' και 'μπλέ' διαδρομή, Δεξιά εκτός σήμανσης, ακολουθούμε τον χωματόδρομο για το Πυροφυλακιο (~3χλμ.). Photo ofΑριστερά για 'πράσινη' και 'μπλέ' διαδρομή, Δεξιά εκτός σήμανσης, ακολουθούμε τον χωματόδρομο για το Πυροφυλακιο (~3χλμ.). Photo ofΑριστερά για 'πράσινη' και 'μπλέ' διαδρομή, Δεξιά εκτός σήμανσης, ακολουθούμε τον χωματόδρομο για το Πυροφυλακιο (~3χλμ.).

Photo ofΑριστερά για την 'πράσινη' διαδρομή, Δεξιά για την 'μπλέ' Photo ofΑριστερά για την 'πράσινη' διαδρομή, Δεξιά για την 'μπλέ'