Photo ofΒΑΡΔΟΥΣΙΑ-Γραμμένη Οξιά-καταφύγιο-Μουσονιτσιώτικη διασέλα-αρτοτινά λιβάδια-Αρτοτίνα (διάσχιση) Photo ofΒΑΡΔΟΥΣΙΑ-Γραμμένη Οξιά-καταφύγιο-Μουσονιτσιώτικη διασέλα-αρτοτινά λιβάδια-Αρτοτίνα (διάσχιση) Photo ofΒΑΡΔΟΥΣΙΑ-Γραμμένη Οξιά-καταφύγιο-Μουσονιτσιώτικη διασέλα-αρτοτινά λιβάδια-Αρτοτίνα (διάσχιση)

one day 5 hours 4 minutes
May 22, 2012
May 2012

near Gramméni Oxiá, West Greece (Greece)

Μια πολύ όμορφη πεζοπορική διαδρομή που στο σύνολό της προσφέρει πανοραμική θέα σε όλα τα Βαρδούσια και των κορυφών τους. Ξεκινάμε από διάσελο της Γραμμένης Οξιάς και για 16 χλμ κινούμαστε σε σχετικά ομαλές χορτολιβαδικές ράχες . Τραβερσάροντας το Σινάνι και το βουνό της Χωμήριανης , μέσα σε ελατόδασος , βγαίνουμε στη Σκασμένη Στρούγκα και από εκεί στο Καταφύγιο του ΕΟΣ Αμφισσας, όπου και διανυκτέρευση (από τραβέρσα μέχρι καταφύγιο άλλα 6 χλμ) . Περνώντας τη μουσονιτσίωτικη διασέλα , ανάμεσα στις κορυφές Αλογοράχη και Πυραμίδα , βγαίνουμε στα αρτοτινά λιβάδια με απότομη κατεβασιά χωρίς μονοπάτι. Από αρτοτινά λιβάδια συνεχίζουμε στο χωματόδρομο για 5 χλμ περίπου και σε χαρακτηριστικό πέταλό του κόβουμε δεξιά προσέχοντας να βρούμε ασαφές στην αρχή του μονοπάτι. Περνάμε από ξέφωτο με στάνη . Ακολουθώντας πάλι μονοπάτι , μέσα σε πυκνό ελατόδασος , καταλήγουμε στο ρέμα της Σαΐτας , όπου και ξύλινο γεφύρι . Από εκεί μπαίνουμε στο Ε4 και βγαίνουμε άνετα Αρτοτίνα.

GRAMEN OXIA

diaselo gramenis oxias

XOMATODROM

sta 100 metra dexia kalyva. akolou8oume to xomatodromo mexri na boume pali koryfogrami

xomatodromos kai stani

PictographSummit Altitude 0 ft

SOUFLES

MONOPATI

afinoume xomatodromo prosexontas na vroume disdiakrito monopati

PANO

mi traversarete apo dexia anevite ti raxi koryfi egine lathos