Βαρδούσια, Αθανάσιος Διάκος-καταφύγιο ΕΟΟΑ-Πόρτες-Κόρακας 2495 m

Photo ofΒαρδούσια, Αθανάσιος Διάκος-καταφύγιο ΕΟΟΑ-Πόρτες-Κόρακας 2495 m Photo ofΒαρδούσια, Αθανάσιος Διάκος-καταφύγιο ΕΟΟΑ-Πόρτες-Κόρακας 2495 m Photo ofΒαρδούσια, Αθανάσιος Διάκος-καταφύγιο ΕΟΟΑ-Πόρτες-Κόρακας 2495 m

August 23, 2023
August 2023

near Athanásios Diákos, Central Greece (Greece)

20 & 21- 08-2023: Διήμερη ανάβαση από τον Αθανάσιο Διάκο στον Κόρακα.
1η μέρα: Aθανάσιος Διάκος-καταφύγιο ΕΟΟΑ
Ακολουθούμε τη σήμανση Ε4 και τα κόκκινα σημάδια που μας οδηγούν σε 2.30 ώρες στο καταφύγιο ΕΟΟΑ του ΕΟΣ 'Αμφισας. H υψομετρική διαφορά είναι περίπου +900 m και η απόσταση περίπου 5 km. Η κλίση είναι έντονη ειδικά στην αρχή, όταν συναντήσουμμε το υποαλπικό τμήμα γίνεται πιο ομαλή. Υπάρχει πόσιμο νερό και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το οποίο συναντάμε στην τελική ανηφόρα πριν τα καταφύγια. Προσοχή χρειάζεται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού να εντοπίζουμε τη θεση των κοπαδιών, λόγω των τσοπανόσκυλων. Διανυκτέρευση έγινε σε αντίσκηνο στη θέση Πιτιμάλικο, κοντά στο καταφύγιο ΕΟΟΑ. Δίπλα στο καταφύγιο υπάρχει και βρύση με πόσιμο νερό.

2η μέρα: καταφύγιο ΕΟΟΑ- Κόρακας
Η ανάβαση διαρκεί περίπου 2 ώρες. Η κλίση είναι έντονη, αλλά βατή. Υπάρχουν κάποια σαθρά σημεία που χρειάζονται λίγο προσοχή μέσα στο λούκι. Αν ακολουθούμε πιστά τη σήμανση δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα στο να εντοπίσουμε τις Πόρτες που είναι το ασφαλές πέρασμα που θα μας βγάλει στο Μέγα κάμπο.
Με το που βγούμε στο Μέγα κάμπο η πορεία είναι σαφής. Για την τελική ανηφόρα στον Κόρακα χρειάζεται η απαιτούμενη προσοχή σε ένα σημείο λίγο πριν την κορυφή που είναι εκτεθημένο.
Η επιστροφή έγινε σε όλο το μήκος από τα ίδια.