ΒΑΡΑΘΙ-Ε6

January 31, 2018
January 2018

near Igoumenítsa, Epirus (Greece)

Το Βαράθι είναι ένα όμορφο βουνό με χαμηλό υψόμετρο.Εκτείνεται Βορειοανατολικά απο τη πόλη της Ηγουμενίτσας,έχει σχετικά εύκολη πρόσβαση και αποτελεί προστατευόμενη περιοχή.Η διαδρομή ξεκινά από τη τελευταία στροφή του ασφάλτινου δρόμου που καταλήγει στο Apolis.Το κομμάτι της ανάβασης ακολουθεί εξ ολοκλήρου κτηνοτροφικά μονοπάτια χωρίς σηματοδότηση.Αρχικά η πορεία κατηφορίζει τη ρεματιά που χωρίζει το Βαράθι με το Τσιπουρίκη,παρακάμπτει τη στάνη που ανταμώνει και αφού διασχίσει κάθετα το δρόμο που οδηγεί στα Αμπέλια,ξεκινά να ανηφορίζει για τη κορυφή.Το χαρακτηριστικό πυροφυλάκιο που βρίσκεται πάνω,οριοθετεί και το τελος της ανάβασης.Αξίζει να σημειωθεί πως η θέα ειναι καταπληκτική και θα σας αποζημιώσει.Στην επιστροφή η διαδρόμη ακολουθεί κατά κύριο λόγο τη χάραξη του Ευρωπαικού μονοπατιού Ε6(Στην Ελληνική επικράτεια ξεκινά από την Ηγουμενίτσα και αφού διασχίσει 1000χιλ περίπου καταλήγει στην Αλεξανδρούπολη).Αρχικά η πορεία κατηφορίζει τον αγρότικο δρόμο που διασχίζει τη βάση της κορυφής.Γρήγορα ομως τον εγκαταλείπει και συνεχιζει προσωρινά από ασαφή γιδοστράτα που θα την οδηγήσει στο σηματοδοτημένο Ε6.Αυτό με τη σειρά του προσεγγίζει και τραβερσάρει την ίδια ρεματιά όπως και στην ανάβαση,φτάνοντας στο δασικό δρόμο στο Τσιπουρίκη.Χωρίς διακοπή και πάντα με κόκκινη σήμανση περνά το διακριτικό εκκλησάκι που συναντά,διασχίζει όλο το πευκοδάσος και τερματίζει στα πρώτα σπίτια της πόλης.

• Photo of Leonidas Tzanis
    Leonidas Tzanis Feb 2, 2018

Πολύ καλή απόδοση και περιγραφή της διαδρομής

• Photo of Asimakis giorgos
    Asimakis giorgos Feb 2, 2018

Ευχαριστώ Λεωνίδα..να' σαι καλά.