Banja Badanja, Vlašić

February 14, 2021
February 2021

near Banja, Central Serbia (Serbia)

13.02.2021.

Staza je inspirisana po treku koji je objavio Dimdra, i mojim sećanjima na boravak na Vlašiću pre desetak godina.
Polazak od motela LIpove vode koji ne radi trenutno, asfaltnim putem smo se popeli do raskrsnice u Donjoj Sipulji, markacija nema, tek u Donjoj Sipulji na raskrsnici su putokazi koji nas usmeravaju ka našem cilju. Napuštamo asfalt i smrtnutim putem kroz šumu blago talasamo gore dole. Zahvalni smo niskoj temperaturi jer bismo u protivnom bili blatnjavi do grla a meni je za ovu zimu već dosta blata.
Oznaka vrha Breza na 419 m je sledeća oznaka uz prethodno uočenih par markacija i drvenih putokaza. Bez treka bi bilo teško naći pravi put.

Vraćamo se u Donju Sipulju drugom stazom, pre izlaska na put prolazi se kroz i preko potoka, bilo je tu i manjih pehova, srećom bez posledica. Ponovo smo na asfaltu, prolazimo pored crkve na glavnom putu i krećemo na uspon ka Banji Badanji. U banji posećujemo izvor Gvozodene vode (ja sam ostao kod prodavnice tužan što radi samo do 15 h).

U povratku za Suboticu svraćamo u Šabac na kratko upoznavanje sa Prašinarima.

Lepa, lagana akcija, još jedan dobar trening za povratak u formu.