Banholt

September 9, 2012
September 2012

near Banholt, Limburg (Nederland)

• TemporaMutantuur Jun 2, 2013

Hallo,
    Ben een beginnende GPS wandelaar en opzoek naar wandelingen, maar niet naar allerlij rare programmatjes die zich op mijn PC willen installeren voor dat ik je wandeling die je ter beschikking stelt kan lopen.

• Photo of gps boy
    gps boy Jun 2, 2013

Hallo,

Weet niet welke rare programmatjes dat je zou moeten installeren.
    Ik laad al mijn routes op met Basecamp en heb tot vandaag van niemand deze reactie gehad.
    Gr,
    gps boy

• TemporaMutantuur Jun 2, 2013

Hallo gps boy

Eerst mijn excuus omdat ik erg kort was.
    Na de downl moest ik eerst een uitpakprogramma installeren daarna werd mijn brouwser gewijzicht in firefox tevens werden er onderhouds programma`s geinstaleerd welke met popups mij mededeelde dat mijn PC erg traag was; Ondanks dat ik bij installeren alles geweigerd had.

Met vriendelijke groet
    Ben

• Photo of gps boy
    gps boy Jun 2, 2013

Hallo Ben,

Geen probleem.
    Gelukkig is het dit maar, ik zou niet graag hebben dat wandelaars die iets willen downloaden rare zaken op hun PC krijgen.
    Laat ons zeggen dat alle begin moeilijk is, heb ik ook meegemaakt.
    Trouwens in eerste instantie dacht ik dat het ging om een wandeling die ik vandaag gelopen heb in Banholt en aan het uploaden was maar het gaat om een wandeling van 2012.
    Ik hoop dat je nog veel plezier mag beleven met je gps en met wandelen.
    Misschien komen we elkaar wel eens tegen in BE of NL.