Βαμβακού - Αγ. Κυριακή (κυκλική) / 17-03-2024

Photo ofΒαμβακού - Αγ. Κυριακή (κυκλική) / 17-03-2024 Photo ofΒαμβακού - Αγ. Κυριακή (κυκλική) / 17-03-2024 Photo ofΒαμβακού - Αγ. Κυριακή (κυκλική) / 17-03-2024

March 28, 2024

near Vamvakoú, Peloponnese (Greece)

Μια ενδιαφέρουσα και πολύ όμορφη κυκλική διαδρομή στις παρυφές του Πάρνωνα. Αφήνουμε το αυτοκίνητο στην ε΄σοδο του χωριού οπού υπάρχει άνετος χώροσς και κατηφορίζουμε την άσφαλτο για περίπου ένα χιλιόμετρο μέχρι την αφετηρία του μονοπατιού προς Αγία Κυριακή και Λογγούς. Το μονοπάτι είναι ευδιάκριτο με πολύ πυκνή σήμανση με κίτρινα σήματα και "πατάει" πάνω στις όχθες του Οινούντα ποταμού. Χωρίς χιόνια και ιδιαίτερες βροχές ο χειμώνας που πέρασε κι έτσι το ποτάμι είχε από ελάχιστο έως καθόλου νερό την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Το μονοπάτι θα μας οδηγήσει μέσω μιας μικρής παράκαμψης στο σπηλαιομονάστηρο της Αγίας Κυριακής. Στέκει απομονωμένο, στην σπηλιά ενός τεράστιου βράχου μέσα σε επιβλητικό τοπίο.
Επιστρέφουμε πίσω μέχρι την διασταύρωση και ακολουθούμε το μονοπάτι μέσα από πυκνό δάσος που θα μας οδηγήσει στην τοποθεσία Λογγούς. Από εκεί ακολουθούμε το μονοπάτι με τα κόκκινα σημάδια που ανηφορίζει μέχρι δασικό δρόμο και μετά κατηφορίζει για να μας οδηγήσει πίσω στο χωριό της Βαβμβακούς.