Photo ofBallıpınar - Kapıdağ Küçük Şelale - Kirazlı Manastırı - Yukarıyapıcı Göleti -Kapıdağ Büyük Şelale - Ballıpınar Photo ofBallıpınar - Kapıdağ Küçük Şelale - Kirazlı Manastırı - Yukarıyapıcı Göleti -Kapıdağ Büyük Şelale - Ballıpınar Photo ofBallıpınar - Kapıdağ Küçük Şelale - Kirazlı Manastırı - Yukarıyapıcı Göleti -Kapıdağ Büyük Şelale - Ballıpınar

5 hours one minute
August 19, 2020
August 2020

near Ballıpınar, Balıkesir (Türkiye)

Yukarı Yapıcı göletine inerken yoldan sapıp ormana girdik. Yoldan devam edip gölete gelinmeli.
Büyük şelaleden sonra bir süre toprak yol devam ediyor. Buradan ballıpınar - Manastır arasındaki yeni yapılan çeşmeye iniş keçi yolu olup, cangıllı ve zaman zaman sıkıntılı bir bölümdür. Bu bölümde dikkatli geçilmelidir.

Photo ofKapıdağ Küçük Şelale - Manastır Şelalesi Photo ofKapıdağ Küçük Şelale - Manastır Şelalesi Photo ofKapıdağ Küçük Şelale - Manastır Şelalesi

Kapıdağ Küçük Şelale - Manastır Şelalesi

Ballıpınar manzara

• Photo of Gürkan Güreş
    Gürkan Güreş Jul 22, 2021

Selam, büyük şelaleden sonra iniş gerçekten zordu, ancak çok keyifli bir parkur oldu. Teşekkür ederiz

• Levent dkc Sep 3, 2023

Meraba Eylül ayında yürüyüş olcakmi acaba