← Part of Kocaeli Yarımadası

Ballıkayalar Tabiat Parkı Batı sırtı ( 2009 04 )

Photo ofBallıkayalar Tabiat Parkı Batı sırtı ( 2009 04 ) Photo ofBallıkayalar Tabiat Parkı Batı sırtı ( 2009 04 ) Photo ofBallıkayalar Tabiat Parkı Batı sırtı ( 2009 04 )

May 1, 2021
April 2009

near Tavşanlı, Kocaeli (Türkiye)

Ilık bir nisan günü, baharın gelişiyle doğanın, çiçeği böceğiyle Ballıkayalar'ın yavaş yavaş uyanmağa başladığı günler. Bir grup öğretmen arkadaşla beraber parkın bu gizli kalmış güzelliklerini keşfedeceğiz.

Bizi vadinin batı sırtına ulaştıracak dik patikayı takip ederek yükseliyoruz. Ulaştığımız noktadan kuzey güney doğrultusunda uzanan bu derin vadiyi izlemek oldukça keyif verici.

Küçük molalarla önümüz sıra uzanan çayırları geçip botaş hattını izleyerek derenin kenarına iniyoruz. Buradaki küçük düzlüklerde verilen daha uzun bir moladan sonra geldiğimiz yolu kullanarak dönüşe geçebiliriz. Çıktığımız dik yamacı inerken biraz daha dikkatli davranıyoruz.

Yürüyüşü vadi girişinde, başladığımız noktada sonlandırıyoruz.