Balı-Kandilli

August 3, 2014

•   4.7 1 review

near Balıköy, Zonguldak (Türkiye Cumhuriyeti)

Balı köyünden Kandilli misafirhanesine gidiş ve orada güzel bir konaklamadan sonra Köseağzı yolu üzerinden Balı köyüne dönüş. Misafirhaneye kendi yiyeceklerimizi götürdük, bize çay yapmak için ocak, çaydanlık ve tabak çatal bıçak vs. sağladılar. Güzelce yedik içtik dinlendik ve bulaşıklarımızı yıkayıp ortalığı toparladıktan sonra geri dönüş yoluna koyulduk. Gece karanlığında zaman zaman fener ışığı eşliğinde dönüş yolu ayrı bir keyifli oldu. Köseağzı plajını gece karanlığında tepeden görüp yanından geçerek başlangıç noktamıza vararak yolculuğumuz bitirdik. Ancak Köseağzının yanından geçtikten sonraki kısım araba yolunun kenarından gittiği ve trafiği biraz yoğun olduğu için bu noktada oldukça dikkatli gitmek gerekiyor. Fosforlu bir parça eşya taşınabilir veya giyilebilirse faydalı olur.

• Photo of Can Özen
    Can Özen Aug 3, 2014

Celik tencerede kisir tasinan ilk trekking olarak tarihe gecmistir :)

• Photo of Aysu
    Aysu Aug 3, 2014

Trail ve life buddy'm ve partnerime bu fedakar çabası için tüm trekking ekibi adına teşekkürlerimi sunuyorum ;)

• Photo of Can Özen
    Can Özen Aug 3, 2014

Ozellikle eski demiryolu kismi cok keyifli.

• Photo of Aysu
    Aysu Aug 4, 2014

Beyaz renkli güzergah gidiş, sarı renkli olan ise dönüş yolu. Kandilli'de kömür işletmeleri misafirhanesi'ne uğramayı ihmal etmeyin derim. https://www.wikiloc.com/hiking-trails/bali-kandilli-7438667/photo-4240813