Bahçecik- Düzlük şelalesi - Siperler Bahçecik- Bahçecik

Photo ofBahçecik- Düzlük şelalesi - Siperler Bahçecik- Bahçecik Photo ofBahçecik- Düzlük şelalesi - Siperler Bahçecik- Bahçecik Photo ofBahçecik- Düzlük şelalesi - Siperler Bahçecik- Bahçecik

February 20, 2019
February 2019

near Bahçecik, Kocaeli (Türkiye)

Bu yürüyüş rotamızı keşif amaçlı el ile oluşturduktan sonra yürümeye başladık. şelalenin yerini belirlerken orman içindeki vadiler bizi farklı yerlere götürse de şelaleyi bulduk. Asfaltı takip ederek gitmiş olsaydık daha kolay olacaktı. Biz aşağıdan vadi içine girerek zor olanı seçtik. Şelale çıkışından sonra bir yerde rotayı kaçırdık orman içi yol ve patikalar kayıp oluncaya kadar yürüdük. Bazı yerlerde dik tırmanışlar yaparak yolumuza devam ettik. Bazı yerlerde özel arazilerden geçmek zorunluluğu oldu.Bir kısım yerlerde istemesekte asfalttanda yürümek zorunda kaldık. Bu yürüyüş rotasını edindiğim tecrübe ile bazı yerlerini pas ederek yeniden oluşturacağım. Bu parkuru soguksudan başlayarak yürümek daha akıllıca olur.