Photo ofBabin zub - Midžor-Štavljenska vrela-vodopad Koljčin skok-mali Čunguljski vodopad-Topli Do Photo ofBabin zub - Midžor-Štavljenska vrela-vodopad Koljčin skok-mali Čunguljski vodopad-Topli Do Photo ofBabin zub - Midžor-Štavljenska vrela-vodopad Koljčin skok-mali Čunguljski vodopad-Topli Do

August 29, 2022
August 2022

near Crni Vrh, Central Serbia (Serbia)

Cilj ove akcije je bio da se konačno locira vodopad Koljčin skok jer, s obzirom na doba godine, nisam očekivala da ga zateknem sa bog zna kolko vode, što se na kraju i potvrdilo. I srećno ga locirasmo a onda je krenulo avanturističko, istraživačko, adrenalinsko ludilo zvano povratak... Preporuka je da se povratak sa vodopada izvede ili istim putem /bez Midžora/ nazad na Babin zub ili usponom na Dugo Bilo pa u Topli Do. U oba slučaja, čeka vas izuzetno strm i zahtevan teren, mada za Koljčin skok se zna da je jedan od najnepristupačnijih vodopada da Staroj planini. Ovo što smo mi izveli za povratak je neka improvizacija i promena plana na licu mesta, prateći rečne tokove i dolove do Čunguljskog vodopada gde smo se tek, konačno, dočepali šumske staze...u periodu godine kada je viši vodostaj, ovaj naš povratak bi bio neizvodljiv.
Vratiću se opet...nekom boljom stazom