Babadağ- badag koyu yuruyus rotasi

Very difficult
May 24, 2014
May 2014

near Dikmen, Aydın (Türkiye Cumhuriyeti)

Babadağ- badag koyu yuruyus rotasi

Cesme

MuRaT YILMAZER May 26, 2014

Babadağ köyünden basladigimiz tirmanisimiz yaylaya kadar devam ederek çoban evlerinin yakin ondan tepedeki çeşmeye kadar ulastik. Yol boyunca spiral an birkaç ovo (eski bir türk gelenegi,inancı olan duvar tabletleri) taş yiginlari boyunca Babadağ'ın eteklerine kadar ilerledik. Bu alandan zirveye tirmaniş ve iniş oldukça zor ve bir o kadar da tehlikelidir. Gurup yürüyüşünde çok dikkat edilmeli ve gerekiyorsa teknik ekipman kullanilmasinda yarar sağlayacaktır. Bu rota iniş yaparken uygulanmistir.

• Photo of H.emekter
    H.emekter Feb 29, 2024

Yüz yıllık ilçeyi köy yaptınız,Babadağlılar kızmasın sonra.

MuRaT YILMAZER Mar 26, 2024

Kusura bakmayın Sevgili Babadağlı dostlarım sürç-i lisan ettik affola.
    10 yıl önce ki emeğimizden bir hata işlemişiz varsın olsun hemşerim kızsın bana.

Doğa temizdir, kusursuz ve huzur doludur dostlar oradaki tüm duygularda temizdir.
    İnsan doğada huzur bulur, huzur bulmak için de gider zaten.
    Kusuru görmez doğayı hissedebilen. Görüyorsa doğaya çıkmasın ki, kirlenmesin .. Sevgilerle...

• Photo of H.emekter
    H.emekter Mar 26, 2024

Sürç i lisan olduğu belliydi,amacım kusur aramak değildi,sizinle yürüyüşte denk gelip selamlaştık, zamandır sesiniz yok,akibetinizi merak ettim,cevap veresiniz diye için teşekkürler,esenlikler dilerim..

Yazdıklarımı eksik düşürüyor yoruma.