B10-Μοσχάτο–Αλεπότρυπες-Χαλικάκι–Τσαρδάκ

January 9, 2020
January 2020

near Moscháto, Thessaly (Greece)

Περιοχή Μεσενικόλα-Μοσχάτου

Σήμανση:κόκκινος κύκλος σε κίτρινο τετράγωνο /κωδικός B10

Μήκος:3,8 km.
Χρόνος πορείας:1:15h return1:00h
Συνολική ανάβαση/κατάβαση :+440m/-80m
Αφετηρία: πλατεία Μοσχάτου (υψόμ. 425m) 39 19 10.13Ν 21 47 35.45Ε
Τερματισμός:Τσαρδάκι (υψόμ. 780m) 39 18 39.32Ν 21 46 38.86Ε

Από την πλατεία Μοσχάτου ακολουθούμε δυτικά κατεύθυνση (όπως δείχνει ταμπέλα κατεύθυνσης) ανεβαίνοντας μέσα από τα σοκάκια του χωριού μέχρι το πάνω μέρος του. Εκεί ακολουθούμε την άσφαλτο ανηφορικά για περίπου 250 μέτρα και στην πρώτη κλειστή στροφή αριστερά αφήνουμε τον δρόμο για να μπούμε στο μονοπάτι που περνά δεξιά, δίπλα από τσιμεντένιο υδραγωγείο. Το μονοπάτι έχει σταθερή ανοδική πορεία και περνά κάθετα δασικούς δρόμους και σε κάποιο σημείο την κεντρική άσφαλτο. Κινείται σε δάση καστανιάς και βελανιδιάς μέχρι τα λιβάδια στην θέση Χαλικάκι. Εδώ διακλαδίζεται μονοπάτι προς την κορυφή Κουκουργιάκος. Για την θέση Τσαρδάκι συνεχίζουμε ακολουθώντας δεξιά τον χωμάτινο δρόμο που περνά από εδώ με βορειοδυτική κατεύθυνση για 1100 μέτρα. Η θέση Τσαρδάκι βρίσκεται στην όχθη της λίμνης Πλαστήρα και διαθέτει ταβέρνα.
Από το Τσαρδάκι η μονή Κορώνας είναι δέκα λεπτά (800 μέτρα απόσταση) αν ακολουθήσουμε βόρεια τον ασφάλτινο δρόμο προς Μεσενικόλα.