B. Negre-B. la Palomera-C. de la Creu-R. Prat Gran

Photo ofB. Negre-B. la Palomera-C. de la Creu-R. Prat Gran Photo ofB. Negre-B. la Palomera-C. de la Creu-R. Prat Gran Photo ofB. Negre-B. la Palomera-C. de la Creu-R. Prat Gran

October 11, 2015
October 2015

near les Escaldes, Escaldes-Engordany (Andorra)

Ruta circular molt bonica pel bosc de pi negre d'Andorra sobre de la Comella.
Comence a la Comella 0jun0t al edificis que hi han més amunt el merendero. Seguim les indicacions que trovem a la pista que surt despres de la barrera. Hi han varis , però crec que tots enfilen cap a la mateixa direcció. Hi ha el cami que segueix la ruta de les Fonts i veig que es creue al el del Bosc Negre. Cami de la Palomera que ens porte direcció sud i empalma amb el de la Creu just en un punt estrategit ( mirador) Es veu fins hi tot la pista de aterratge del Aeroport de la Seu. Passem per unes bordes de la plana i a munt cap a l acreu. ja en aquest punt el cami franqueja paralelament amb la vall d'Andorra la vella amb unes vistes precioses, per arribar al Refugi de Prat Primer i baixar cap a vall. Baixada llarga amb un pronunciat desnivell. No arriba al punt d'inici per falta de bateria al mobil.