Β.Δ. Πάρνηθα: Μόνη Κλειστών - Άρμα - Σπήλαιο Πανός - Μονή Κλειστών

Photo ofΒ.Δ. Πάρνηθα: Μόνη Κλειστών - Άρμα - Σπήλαιο Πανός - Μονή Κλειστών Photo ofΒ.Δ. Πάρνηθα: Μόνη Κλειστών - Άρμα - Σπήλαιο Πανός - Μονή Κλειστών Photo ofΒ.Δ. Πάρνηθα: Μόνη Κλειστών - Άρμα - Σπήλαιο Πανός - Μονή Κλειστών

1980
April 7, 2019
April 2019

•   5 2 Reviews

near Moní Koimíseos Theotókou Kleistón, Attica (Greece)

Β.Δ. Πάρνηθα: Μόνη Κλειστών - Άρμα - Σπήλαιο Πανός - Μονή Κλειστών

• Photo of Thiseas24
    Thiseas24 May 19, 2019

Φοβερή διαδρομή τρομερή θέα. Δεν μπορείς να φανταστείς ότι υπάρχει τόσο ωραία διαδρομή τόσο κοντά στην Αθήνα το μονοπάτι είναι πολύ βατό. Στο μέσο της διαδρομής δυσκολεύει κάπως και θέλει λίγο προσοχή αλλά το τοπίο σε αποζημιώνει. Η θέα από το άρμα εκπληκτική. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Παρατήρησα μόνο ότι η απόσταση δεν πρέπει να είναι 10.5 Km πρέπει να ειναι 2 χιλιομετρα παραπάνω.

• Ελπίδα Κιλουκιώτη Feb 7, 2021

Είμαστε αρχάριοι στα βουνά με ένα πολύ βασικό εξοπλισμό (Μπατον, μποτάκια, γάντια). Η διαδρομη για εμας ηταν μετριας δυσκολίας. Το τοπιο σε ανταμείβει και υπάρχει συνεχόμενη εναλλαγή των εικόνων. Η διαδρομή είναι κυκλικη και εμεις την πήγαμε δεξιόστροφα, και κόψαμε και 2χλμ αφήνοντας ένα αμάξι στην μόνη Κλειστών (τερματισμος) και τα υπόλοιπα στην αφετηρία για το σπήλαιο Πάνος (εναρξη). Ετσι κερδίσαμε περίπου, μια υψομετρική διαφορά 350μ και 2 χλμ από τη διαδρομη. Κάναμε λοιπόν 10χλμ σε 5 ώρες με λίγες στάσεις. Η ολοκληρωμένη διαδρομή πρέπει να ναι τουλάχιστον 12χλμ.

Η ομαδα μας δεν εχει σχοινιά και ασφάλειες, τα οποία δεν ήταν απαραίτητα, αλλά καλό θα ήταν να τα είχαμε για περισσότερη ασφάλεια, σε ένα μόνο σημείο, στην ανάβαση στον βράχο από το σπήλαιο Πάνος. Στην περίπτωση που κάποιος την κάνει αριστερόστροφα τη διαδρομή, θα πρέπει να κατέβει το βράχο στο σπήλαιο Πάνος, πράγμα που μας φάνηκε πολύ πιο δύσκολο από το να τον ανέβεις. Κατά τα άλλα πολύ ωραία διαδρομή, δεν μας κούρασε πολύ, σε κάποια σημεία είχε ολισθηρό μονοπάτι, είναι για ενήλικες, όχι για οικογένειες.