اب بر به قلعه رودخان

August 12, 2012
August 2012

near Jamālābād, Zanjan (Iran)

برای اطلاعات بیشتر به سایت tirgan.ir مراجعه کنید

Mateh Khani

01-JUL-11 9:26:56

• arashkamandar Jun 7, 2013

با سلام مسيري كه شما طي كردين در سه جا اضافي و اشتباه بود يكي در ورود به ديزاب جمال اباد كه نيازي نبوده به سمت چپ و منطقه چراگاه برين مستقيما بايد به سمت راست طي مسير ميشد دومين جا بعد از گردنه تكو بوده كه يك سر پاييني به جاي راه پا خور طي شده و دوباره سر بالايي اومدين يك مسير اضافي بوده و سومين جا هم قبل از مته خاني كه سر پاييني اشتباه طي شده و بايد رو به مته خاني از گردنه طي ميشد. با تشكر

• mortazakhalili May 7, 2016

We have followed this trail with 8 friends during 2days and one night from 5th may to 7th may.
    It may be easy to follow the trail ower the mountans but actually inside the forest it was a bit difficult because of the difficult ramps the way of improving your mistake is a bit chalenging.
    Thanks for loading this trail.

• hassan.eki Oct 16, 2017

سلام و با تشکر از ترکتتون. من و ۴ نفر ازدوستانم میخواهیم آخر این هفته که میشه ۲۷ و ۲۸ مهر این برنامه رو اجرا کنیم. میخواستم بدوم آیا در این فصل کسی در دایله سر حضور داره؟ مثلا چوپانان. آیا اونجا برای شب مانی امن هست؟ از جهت حیوانات وحشی عرض میکنم. چون وقتی چوپان ها هستند آدم خیالش جمعه.خیلی ممنون میشم اگه در این زمینه اطلاعی دارید بنده رو راهنمایی بفرمایید.

• mortazakhalili Oct 16, 2017

سلام و عرض ادب حضور دوست عزيز hassan.eki

بنده به شخصه به همراهي گروهمون در خردادماه اين مسير رو طي كرديم علي رغم اينكه فصل مناسبي بود ولي در طول مسير باد بسيار شديد اندكي آزاردهنده بود. و شبها نيز هوا تا حدودي سرد.
    تو اين فصل كه پاييز حساب ميشه بايد شرايط جوي رو حتما در نظربگيرين. بعد از ديزاب مسير عموما خالي از سكنه و افراد محلي هست و حتي در خرداد ماه نيز بسيار كم بود، الان هم به نظرم بدليل سردي هوا چوپانها
    فكر نكنم بالاي كوه مونده باشن و پايين ميان.
    البته طبيعتا شما خود حرفه اي و صاحب نظريد.
    صرفا محض يادآوري عرض كردم
    جي پي اس حتما و حتما به همراه داشته باشين و شرايط جوي رو حتما در نظر بگيرين، مخصوصا شيب شديد آخر مسير به قلعه كه اگر هوا باراني باشه بدليل شيب زياد و لغزندگي شديد مسير، مشكلي براتون پيش نياد.
    هميشه سربلند و پيروز باشيد.

• hassan.eki Oct 17, 2017

خیلی ممنون از اطلاعتتون. هوا رو چک کردم و آفتابی هست. جی پی اس هم داریم. ولی شب رو نمیدونم میشه در مسیر خوابید یا خطری هست!