آزاد کوه صعود از نسن فرود کلاک بالا- تیر ۱۴۰۱

Photo ofآزاد کوه صعود از نسن فرود کلاک بالا- تیر ۱۴۰۱ Photo ofآزاد کوه صعود از نسن فرود کلاک بالا- تیر ۱۴۰۱ Photo ofآزاد کوه صعود از نسن فرود کلاک بالا- تیر ۱۴۰۱

June 29, 2022
June 2022

near Nesen, Māzandarān (Iran)

۵ تیر ۱۴۰۱
شب رو در حسینیه نسن موندیم چه حالی داد( روستا ۲ تا سوپر مارکت کوچیک داره فقط) ، ساعت ۷ صبح شروع حرکت به سمت قله ، از داخل روستا همون مسیر آب رو میگیری میری تا بالا ( آب هست تو‌مسیر و خودتون میبینین داره کم میشه، مخزن رو پر کنین که ۵-۶ ساعت آب ندارین، بعد کوله کشی ۱۴ کیلومتر ساعت ۲ ظهر و رسیدن به ارتفاع ۳۷۰۰ میرسید به گردنه ای که اونهایی که از کلاک میان هم اینجا به شما میرسن. از این نقطه حمله به قله ۶ کیلومتر و ۱۰۰۰ متر ارتفاع میگیرین، حدود ۲ ساعت تا قله راهه، برگشت ولی شن اسکی داره یک ساعته پایین هستین. به سمت روستای کلاک مسیر پاکوب مشخصه و تردد از اونجا بیشتره. موفق باشید
مسیر روستای نسن طولانی تره ولی دشت خفنی داره و وقتی برمیگردی منظره رو میبینی کرم و پرت میریزه، اگه دوست دارید شلوغی و گروه های متعدد تور یه روزه نبینید و توان بدنیتون اجازه میده این مسیر پیشنهاد میشه. با آرزوی صعودی ایمن.