AYTEPE-SOĞUKPINAR-KÜVETKAYA-ŞAHİNKAYA-PAPAZIN ÇAYIRI

Photo ofAYTEPE-SOĞUKPINAR-KÜVETKAYA-ŞAHİNKAYA-PAPAZIN ÇAYIRI Photo ofAYTEPE-SOĞUKPINAR-KÜVETKAYA-ŞAHİNKAYA-PAPAZIN ÇAYIRI Photo ofAYTEPE-SOĞUKPINAR-KÜVETKAYA-ŞAHİNKAYA-PAPAZIN ÇAYIRI

June 3, 2023
June 2023

near Aytepeköy, Kocaeli (Türkiye)

Aytepe soğuk pınar'a inen yolun başındaki miliparklar tabelalarından başladığımız yürüyüşümüz ilk durak olarak hasan adaşımın yerinde çayımızı içmemiz ile başladı. Servetiye istikametinde 5 km gibi giderek hem küvet kayaya indik hemde muazzam sisli vadimizi seyre durarak kafamızın estiği yerden dönüşe geçerek hasan candanın yanına 2.kez uğrayarak öğlen yemeğini aperatif hallettik peşi sıra şahin tepesine oradanda papazın çayırına devam ettik yolda güzel insanlar ile karşılaştık dönüş e geçip Hasan'a bir selam daha vererek 2 km dik çıkışı yaparak faaliyeti tamamlamış olduk.
Yolarkadaşım Muhammed harika görüntüler yakaladığına inandığım dron çekimlerini ara ara yaptı bende görmek için sabırsızlanıyorum.