Aytepe Diriliş Kampları Kungul Tekne Tepe Hattı

Photo ofAytepe Diriliş Kampları Kungul Tekne Tepe Hattı Photo ofAytepe Diriliş Kampları Kungul Tekne Tepe Hattı Photo ofAytepe Diriliş Kampları Kungul Tekne Tepe Hattı

December 25, 2021
December 2021

near Aytepeköy, Kocaeli (Türkiye)

Avrasya Dağcılık olarak 25 Aralık 2021 Cumartesi günü gerçekleştirdiğimiz günübirlik etkinliğimizin kaydıdır.

Yürüyüşümüz, Diriliş Kamp kapılarının açık olmaması nedeniyle mecburen 1. kampın biraz aşağısından asfalt yolda başladı. 1. ve 2. kampı geçtikten sonra asfaltın da bitmesiyle (1. km) bizleri diz boyu kar karşıladı.

Bata çıka ilerleyerek önce sağımızda Naldöken Tepe'yi ve ardından solumuzda Kungul Tepe'yi geçerek Tekne Sırt hattına ulaştık. Sırt hattını izleyerek Tekne Çeşmesi Mevkii'inden Menevşe Yaylası sapağı yönünde inişe geçtik. Yürüyüşümüzün son 2 km'sinde arazi araçlarının tekerlek izleri bir nebze işimizi kolaylaştırdı.

2021 sona ermeden epeyce zorlu bir kar yürüyüşü faaliyeti gerçekleştirmiş olduk.