Photo ofAvinguda de les palmeres- Polígon de Serrans- Autovia 7- Túnel de l'Olleria- El llobero (ANA MOLINA PÉREZ 1 BATX A 23-24) Photo ofAvinguda de les palmeres- Polígon de Serrans- Autovia 7- Túnel de l'Olleria- El llobero (ANA MOLINA PÉREZ 1 BATX A 23-24) Photo ofAvinguda de les palmeres- Polígon de Serrans- Autovia 7- Túnel de l'Olleria- El llobero (ANA MOLINA PÉREZ 1 BATX A 23-24)

February 8, 2024
February 2024

near Aielo de Malferit, Valencia (España)

Hui dia 8 de febrer de 2024 hem decidit fer una ruta des d'Aielo de Malferit fins al Llobero (quasi el Port de l'Olleria). Hem eixit i hem agafat l'avinguda de les palmeres, hem caminat fins que aquesta avinguda s'acaba i hem arribat al polígon de Serrans, d'ací hem caminat fins al camí de l'autovia 7 que dura uns quants quilòmetres. L'hem recorregut fins que hem arribat al Llobero que és com es diu el parc/berenador amb taules de pícnic que es troba justament damunt del túnel de l'Olleria. Hem descansat uns minuts i hem begut en la font i hem tornat a caminar, hem desfet tot el que ja havíem caminat amb anterioritat, passant pel nou hotel caní anomenat "Asiatic Park" i hem continuat fins que hem tornat al poble. Ara en compte d'anar per l'avinguda de les palmeres hem anat per l'avinguda de València i hem continuat per l'entrada al poble fins que hem arribat al consum i hem fet unes compres, seguidament hem tornat a casa. Aquesta ruta és prou fàcil i la recomane molt, ja que com que no té massa dificultat es fa amena.