Avala (put za Zuce - Ikea)

5 hours one minute
December 11, 2021
December 2021

near Repnica, Central Serbia (Serbia)

11. decembar
Avala
vodič Zoran V. pomoćnik Mila M.
učesnika 75

Jubilarno 50. putovanje ove godine, na međunardni Dan planina odabrana je jedna od najnižih planina u Srbiji.
Autobus i minibus Sutravela povezao nas je put Avale. Oblačno jutro se pretvorilo u kišno prepodne, taman po dolasku u podnožje Avale počela je kiša, kako smo napredovali tako je ona bivala sve jača i uz sve to spustila se magla pa smo se ponekada pitali da li smo mi uopšte danas na Avali. Simbol Avale TV toranj se nije ni video čak ni kada smo mu bili maltene pred vratima.
Odustali smo od odlaska do Čarapićevog bresta, onako mokri odlučili smo da malo skratimo planiranu stazu pa smo se od tornja odmah popeli do spomenika Neznanom junaku.
Sa spomenika kreće spust, ponegder malo koizvanom stazom, ipak bez poteškoća stižemo u podnožje planine pa zatim u naselje Zuce odakle se već vidi cilj našeg pešačenja, prodavnice Ikea sa velikim parkingom gde nas čekaju autobusi.
Da sve bude još interesantnije deonica od izlaska iz Zuca do Ikee je prava kaljuga, no, sve je to deo planinarskih doživljaja.

Zbog kiše ni fotkanja nije bilo kao obično.