Photo ofAv.Tibidabo - Fonts de Collserola - Can Jané - Sant Medir - Torre Guaita E'Echo' - Miradors de Cerdanyola i d'Horta - Horta Photo ofAv.Tibidabo - Fonts de Collserola - Can Jané - Sant Medir - Torre Guaita E'Echo' - Miradors de Cerdanyola i d'Horta - Horta Photo ofAv.Tibidabo - Fonts de Collserola - Can Jané - Sant Medir - Torre Guaita E'Echo' - Miradors de Cerdanyola i d'Horta - Horta

March 13, 2021
March 2021

near Vallcarca, Catalunya (España)

Ruta que comença a l'Avinguda del Tibidabo, ens durà a visitar algunes de les nombroses fonts que hi han al Parc de Collserola, també passarem pel Viaducte de Can Ribes, Can Jané i l'Ermita de Sant Medir, així com la Torre de Guaita E"Echo" i els Miradors de Cerdanyola i d'Horta.
Finalitzem ruta al Restaurant de la Paqui on recuperem forces amb una sensacional paella.

PictographMetro Altitude 141 ft

Punt de sortida, començament Avda. Tibidabo (FGC)

Entrada al Parc de La Font del Racó

Aquest cop no el podem entrar-hi per culpa d'una tanca que ens ho impideix, hem de continuar donant volta per l'Avinguda del Tibidabo.

Photo ofPlaça del Doctor Andreu - 'Cuca de Llum' així es dirà el nou funicular del Tibidabo que estan descarregant del camió. Photo ofPlaça del Doctor Andreu - 'Cuca de Llum' així es dirà el nou funicular del Tibidabo que estan descarregant del camió.

PictographIntersection Altitude 734 ft

Font de Can Borni

Font de la Salamandra

Photo ofAbans de creuar el Viaducte de Can Ribes girem a l'esquerra seguint pista Photo ofAbans de creuar el Viaducte de Can Ribes girem a l'esquerra seguint pista Photo ofAbans de creuar el Viaducte de Can Ribes girem a l'esquerra seguint pista

Abans de creuar el Viaducte de Can Ribes girem a l'esquerra seguint pista

Torre de Guaita E'Echo'

Mirador de Cerdanyola

PictographIntersection Altitude 912 ft

Deixem pista per agafar corriol a la dreta

Mirador d'Horta

PictographProvisioning Altitude 327 ft
Photo ofFinal de la ruta al Restaurant de la Paqui a Horta Photo ofFinal de la ruta al Restaurant de la Paqui a Horta Photo ofFinal de la ruta al Restaurant de la Paqui a Horta

Final de la ruta al Restaurant de la Paqui a Horta

Res millor per recuperar forces que una bona paella