ASCENSIÓ I VOLTA AL PIC ALT DE LA CAPA (ANDORRA)

Photo ofASCENSIÓ I VOLTA AL PIC ALT DE LA CAPA (ANDORRA) Photo ofASCENSIÓ I VOLTA AL PIC ALT DE LA CAPA (ANDORRA) Photo ofASCENSIÓ I VOLTA AL PIC ALT DE LA CAPA (ANDORRA)

September 5, 2013
August 2013

near Pal, Parròquia de la Massana (Andorra)

L'excursió comença a un aparcament proper al coll de la Botella (Arinsal), situat a 2.100 metres. Des d'aquí seguirem tota l'estona un petit corriol ben senyalitzat (marques grogues). La pujada contínua es fa per una zona herbosa, amb molt bones vistes, especialment dels pics de la Cerdanya i del Cadí. Des del pic (1h30', 2.572 m) podem fer la baixada pel mateix camí o pel Coll de Torer. Si triem aquesta segona opció (recomanada), cal tenir en compte que el camí, tot i no presentar dificultat, té alguns passos una mica aeris. Nosaltres l'hem fet amb dos nens de 5 i 8 anys i en algun tram vam patir una mica, tot i que el vam fer sense problemes. Per fer la tornada vam estar 1h 30' més, tancant una excursió d'unes 3 hores en total.

• Photo of Xavi Comella
    Xavi Comella Aug 11, 2021

Molt bona circular amb cim a la capa