Aşağı Kaçkar Yolu- Huser Yaylası - Avusor Yaylası

Photo ofAşağı Kaçkar Yolu- Huser Yaylası - Avusor Yaylası Photo ofAşağı Kaçkar Yolu- Huser Yaylası - Avusor Yaylası Photo ofAşağı Kaçkar Yolu- Huser Yaylası - Avusor Yaylası

August 25, 2015
August 2015

near Ayder, Rize (Türkiye Cumhuriyeti)

Ayder yaylasını geçtikten sonra Aşağı Kaçkar- Huser yolunda yürüyüşümüze başlıyoruz. Huser yaylasına kadar 7 km de 786 metre yükseliyoruz.. Huser yaylasındaki molada mısır ekmeği ve yörenin tereyağıyla midelerimizi keyiflendiriyoruz. Yayla sonrası doğaçlama patikalardan Avusor yaylası yönünde yürüyoruz. patikanın bazı bölümlerinde eski taş yollar bize eşlik ediyor. Grubu 10. km de sağanak yağış sırılsıklam ıslatıyor. Yağmur nedeniyle 12. km de yeniden toprak yola inerek yürümeye devam ediyoruz. 1 km sonra sağanak yağışın şiddetiyle devam etmesi nedeniyle yoldan geçen bir pikapa binerek Avusor yaylasına geliyoruz. Zeminin suyla dolu olması nedeniyle çadırlarımızı kurmak için yağmurun dinmesini bekliyoruz. Yakın bir misafirhanede biraz ısınarak ıslak zemin üzerine çadırlarımızı kuruyoruz. Kaçkar yürüyüşünün ilk günü yağmur süprizi ile başlamış oluyor.