Arxipèlag dels Bijagós 09 – Illa de Bolama – Passejada urbana per Bolama

Photo ofArxipèlag dels Bijagós 09 – Illa de Bolama – Passejada urbana per Bolama Photo ofArxipèlag dels Bijagós 09 – Illa de Bolama – Passejada urbana per Bolama Photo ofArxipèlag dels Bijagós 09 – Illa de Bolama – Passejada urbana per Bolama

one hour
January 8, 2023
January 2023

near Bolama, Bolama (Guinea-Bissau)

Viatge a l’Arxipèlag dels Bijagós, de la ma de Banoa Viatges, on hi férem diverses caminades per diferents illes. L’arxipèlag forma part de Guinea Bissau.

Arribem de l’Illa de Bolama amb barca a l’embarcador de la ciutat del mateix nom i antiga Capital de Guinea Bissau fins el 1941 en que passà a Bissau., recorrem diferents carrers amb edificis de l’època colonial tot ells en estat ruïnós o quasi.

Quan passem per davant el parc ens sorprèn una estàtua del President Americà Ulysses S. Grant, però aquest intervingué com a àrbitre en la disputa que tenien Portugal i el Regne Unit per aquestes illes, adjudicant-les finalment a Portugal.