Arlas i Anie

June 27, 2017
June 2017

•   4.7 1 review

near Arette-Pierre-Saint-Martin, Nouvelle-Aquitaine (France)

24 juny 2017 8:22 am -17:00
Ruta parcialment circular per l'Anie (o Auñamendi) pujant a l'Arlas.
No té cap dificultat però la qualifico de moderada per la classe de terreny.
Recomano fer-la en el sentit del track. És molt important seguir sempre les fites a l'anada i les marques grogues a la tornada

• Photo of Toni_Martí
    Toni_Martí Jul 24, 2021

Hola Rosa i Xavier,
    Avui hem provat de fer aquesta ruta i només l'hem pogut fer en part. Tot i que quan hem començat al costat sud no hi havia boira, el territori francès n'era un mar fins on abastava la vista. Hem anat seguint bé, passant pel cim de l'Arlas i fins el càrstic, però just després de parar per fer un mos quan ja n'havíem fet més de la meitat, ha baixat la concentració i hem seguit unes fites en comptes de les marques vermelles (i groc fluorescent) en un gir. I ens han portat a un atzucac. Hem aconseguit tornar a la ruta, però el temps perdut ha fet que la boira ens guanyés i quan érem als peus de l'Anie, hem fet mitja volta. Tot i així, ens ha agradat molt. Esperem retrovar-vos en un futur proper... 🙋🏻‍♂️👍🏻😘

• Photo of RosaMC
    RosaMC Jul 24, 2021

Ja tens una excusa per tornar-hi ! perquè la pujada a aquest cim i l’entorn bé s’ho valen. Una abraçada Toni i Sílvia!