Photo ofΑΡΧΑΙΟ Ή ΠΑΛΑΙΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ 'ΣΩΚΡΑΤΗΣ' ΕΩΣ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΤΕΙΧΙΣΜΑ ΑΝΗΦΟΡΙΤΗ ΜΕΓΑΛΟ ΒΟΥΝΟ ΑΥΛΙΔΟΣ Photo ofΑΡΧΑΙΟ Ή ΠΑΛΑΙΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ 'ΣΩΚΡΑΤΗΣ' ΕΩΣ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΤΕΙΧΙΣΜΑ ΑΝΗΦΟΡΙΤΗ ΜΕΓΑΛΟ ΒΟΥΝΟ ΑΥΛΙΔΟΣ Photo ofΑΡΧΑΙΟ Ή ΠΑΛΑΙΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ 'ΣΩΚΡΑΤΗΣ' ΕΩΣ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΤΕΙΧΙΣΜΑ ΑΝΗΦΟΡΙΤΗ ΜΕΓΑΛΟ ΒΟΥΝΟ ΑΥΛΙΔΟΣ

June 19, 2022
June 2022

near Mikrón Vathí, Central Greece (Greece)

ΑΡΧΑΙΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Στο Μεγάλο Βουνό, καθαρισμένο και παραδομένο στο κοινό μετά από πολλούς κόπους και αγώνες.
ο καθαρισμός του μονοπατιού ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες από το σύλλογο ΣΙΔΕΡΙΤΗΣ. Είχε ανακαλυφθεί (όπως φαίνεται σε παλιότερη δημοσίευση) από τον Ηλία Καραμπά, πρόεδρο του συλλόγου ΣΙΔΕΡΙΤΗΣ. Έγινε με επιμέλεια και αγάπη από λίγους εθελοντές μέλη ή φίλους του συλλόγου μας. Ήταν μια δύσκολη και βαριά εργασία. Ήταν χαμένο επί αιώνες σε πυκνότατη βλάστηση, εκτός μεμονωμένων μερών του. Καθαρίστηκε με προσοχή ώστε να μην πειραχτεί το αναλημματικό τείχος και ταυτόχρονα να προστατεύεται από τα δέντρα και τα φυτά τα οποία φύονται πλησίον του και παρέμειναν για να αποτρέπουν κάποιον από το να πατήσει στο τείχος. Απαγορεύεται οι επισκέπτες πεζοπόροι να αγγίζουν ή να πατάνε στο αναλημματικό τείχος για λόγους προστασίας. Η διαδρομή έχει καθαριστεί με τέτοιον τρόπο ώστε όλοι ο επισκέπτες να βαδίζουν σε απόσταση από το τείχος.
Η διαδρομή όπως περιγράφεται εδώ, στα πρώτα 800 μέτρα (χωματόδρομος 550 μέτρων και μονοπάτι 250 μέτρων περίπου) είναι συνδετική ως το σημείο που συναντά το αρχαίο μονοπάτι. Επίσης 250 μέτρα περίπου πριν το αρχαίο Διατείχισμα Ανηφορίτη, όπου καταλήγει το μονοπάτι, δεν υπάρχει αναλημματικό τείχος. Αυτό εμφανίζεται και πάλι στη γωνία σύνδεσης του αρχαίου Διατειχίσματος Ανηφορίτη.
Το μονοπάτι είναι διαθέσιμο για πεζοπόρους, αρχαιόφιλους, αθλητές, ερευνητές, μελετητές ορνιθοπαρατήρησης κ.α. αρκεί να τηρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω.
Το μονοπάτι συμπληρώνεται παράλληλα με το αρχαίο Διατείχισμα Ανηφορίτη έως το αρχαίο φρούριο.