ΑΡΚΑΔΙΑ ΜΑΙΝΑΛΟ Αλωνίσταινα-Τζελάτη-Αλωνίσταινα

Photo ofΑΡΚΑΔΙΑ ΜΑΙΝΑΛΟ Αλωνίσταινα-Τζελάτη-Αλωνίσταινα Photo ofΑΡΚΑΔΙΑ ΜΑΙΝΑΛΟ Αλωνίσταινα-Τζελάτη-Αλωνίσταινα Photo ofΑΡΚΑΔΙΑ ΜΑΙΝΑΛΟ Αλωνίσταινα-Τζελάτη-Αλωνίσταινα

February 25, 2023
February 2023

near Alonístaina, Peloponnese (Greece)

• spiros1954 Mar 4, 2023

τον απριλιο του 2022 η διαδρομη ηταν σημαδεμενη με κοκκινα τετραγωνα απο το χωριο, διεσχιζε το χωματοδρομο μιση ωρα πιο πανω, συνεχιζοταν μεχρι ενα μικρο ξεφωτο πανω απο δολινη, απο οπου εχουμε θεα στα γυμνα του βουνου και εκει σταματουσε.
    υπαρχει αραγε τωρα μεχρι την κορυφη?

• Photo of nkilos
    nkilos Mar 4, 2023

Όντως μέχρι την πρώτη δολινη στα 2,3χλμ (1655 υψόμετρο) της διαδρομής έχει πολύ καλή σήμανση. Στο παραπάνω σημείο βρήκαμε αρκετό χιόνι το οποίο δυσκόλευε τον εντοπισμό σήμανσης αλλά δεν πιστεύω ότι συνεχίζει ή συνεχίζει αρκετά δυτικά-περιφερειακά της κορυφής.Οπως και να έχει από αυτό το σημείο ξεκινά το ανοικτό πεδίο και θα βγεις κορυφή όπως και να πας. Σε όλη τη διαδρομή από το παραπάνω υψόμετρο και έως την επιστροφή μας εντοπίζαμε κούκους ανα διαστήματα ενώ κόκκινη σηματοδότηση βρέθηκε στο κομμάτι της διαδρομής μας από την κορυφή έως το 4,1 χλμ.
    Προτείνω στην πρώτη δολινη στα 2,3χλμ (1655 υψόμετρο) να πάρεις την διαδρομή καθόδου που έχω καταγράψει και στη συνέχεια όταν φτάσεις στα 1770 μέτρα υψόμετρο να κόψεις αριστερά βόρειοδυτικά και να βρεις την διαδρομή ανόδου που έχω καταγράψει ως την κορυφή.