Arinsal - Refugi del Comapedrosa - Arinsal

Photo ofArinsal - Refugi del Comapedrosa - Arinsal Photo ofArinsal - Refugi del Comapedrosa - Arinsal Photo ofArinsal - Refugi del Comapedrosa - Arinsal

September 5, 2023
September 2023

near Arinsal, La Massana (Andorra)

Per fer aquesta ruta hem de pujar fins a Arinsal, a l'estació d'esquí.

Podem deixar el cotxe passant el pont (a sobre posa Comapedrosa) o a la mateixa estació d'esquí en el parquing davant l'hotel Usuaïa. Si el deixem després del pont el mes de setembre es de pagament, haurem de pagar el parquing, si el deixem a davant de l'hotel es gratuït.

Davant de l'aparcament de pagament ja es veuen els cartells que pugen cap al Refugi, comença amb forta pendent i segueix amb forta pendent. Anem travessant el riu per diferents ponts, el paisatge es preciós. El primer tros es obac però a mida que guanyem alçada i deixem el bosc enrere la solana que ens cau a sobre es bastant forta. Hem escollit un dia força calorós....

Quan arribem al coll, girant a l'esquerra veurem el refugi, on arribarem després d'un pendent...

Refugi guardat molt ben conservat.

Ruta exigent pel desnivell però es pot fer bé. Camí força tècnic, cal anar ben calçat, ho dic perquè a vegades es veu gent pujant amb sandàlies...