Photo ofargelita al camino real de Aragon per Conchones i el Castilleret, tornant per l'Almendrolar Photo ofargelita al camino real de Aragon per Conchones i el Castilleret, tornant per l'Almendrolar Photo ofargelita al camino real de Aragon per Conchones i el Castilleret, tornant per l'Almendrolar

June 18, 2019
December 2018

near Argelita, Valencia (España)

Ruta circular per la part sud del terme d'Argelita aprofitant les sendes netejades per a la Canaleta Trail i la Marató del Millars.
Eixim pel camino de Aragón que puja a la Huerta de Conchones. Des d'ací el camí pujava al corral de las Covatillas però no està net així que seguint el traçat de la carrera pugem a la pista traçada sobre el camino de Ludiente i la seguim passant pel Castillaret fins a prop del Collao on partixen els termes de Ludiente i Argelita. Ací se'n desvia per pista passant per dalt del mas de Marmaran fins al Corral de las Covatillas per on passa el camino real de Aragón a Onda (pas ramader que puja des de la Plana fins a Valdelinares) i on arriba un SL des de Toga.
La baixada és per la Loma del Almendrolar i el Tosal, seguint el sender obert per la ratlla del terme de Toga fins que arribem al camino de Toga per on passa el GR333 que cal agarrar de tornada a Argelita.
Més informació a l'enllaç:

ARGELITA

Eixim seguint el camino de Aragon.

FUENTE DE CONCHONES

Huerta de Conchones. La font aboca a una bassa i no se pot beure.

PISTA DRETA

Esquerra acaba i camp traves es pot pujar al corral de la Covatilla.

ENLLA PISTA ESQUERRA

Pista que puja des d'Argelita.

ESQUERRA

Enllacem amb el cami vell de Ludiente per on va la pista que seguim.

PISTA ESQUERRA

Recte continua el camino de Ludiente pel Collao. Per l'esquerra la pista va a buscar el de Toga a Ludiente.

PictographRuins Altitude 2,110 ft

MAS DE MARMARAN

Mas mig assolat a cent metres de la pista i dominant el barranco de Cochones.

PictographWilderness hut Altitude 2,018 ft

CASETA

Caseta de camp semi-abandonada que pot servir de refugi precari en cas de necessitat.

CAMINO REAL DE ARAGON

Continuem a l'esquerra per la Loma del Almendrolar

PictographRuins Altitude 1,847 ft

CORRAL DE LAS COVATILLAS

El pas Real d'Arago continua recte.

collado de toga

seguim GR333 a l'esquerra. A la dreta uns metres abans entrada a les coves.