ARDENYA: Solius - Carcaixells - Cova dels Lladres - Poblat Iberic - Solius

September 1, 2014
August 2014

near Solíus, Catalunya (España)

La ruta la iniciamos en Solius. Vistimos el Castillo dels Moros. Recorremos el Carcaixells d'en Dalmau (hay alguna grimpada fácil y sin ningún peligro). Pasamos por el Puig del Montclar y despues descendemos hasta la Cova dels Lladres (está un poquito escondida pero es muy recommendable de visitarla, hay una sorpresa). El retorno lo queríamos realizer descendiendo por el Torrent dels Molinets pero a los pocos metros nos encontramos el camino cortado y un torrent totalmente desaparecido por la vegetación. De forma que retornamos al Coll dels Ceps y tomamos el sender que va hacia el Poblat Iberic y continuamos hasta retornar a Solius

Una ruta muy bonita, especialmente la travesía por el Carcaixells

Ruta on recorrem els carcaixells, passem per Montclar, sant Baldiri, arribem fins la cova dels lladres i tornem passant pel poblat ibèric de la Plana Basarda.

Pel camí ens trobem un "okupa" a la cova dels lladres, un lama (veieu la foto amb el paper a l'entrada de la cova).