Arcalís - Pica d'Estats - Arcalís

July 13, 2020
July 2020

near Llorts, Ordino (Andorra)

Llarga ruta per assolir el sostre de Catalunya desde Andorra, seguint el GRT que puja per port de Rat i baixa pel plà de Labinas fins al etang de Soulcem. Enfilem l'estreta i vertiginosa vall de Riufret per la seva dreta seguint un corriol ben marcat fins al etang de Riufret, la vall es bifurca a l'esquerra la Pica i a la dreta el Montcalm, jo he fet la pujada per una i la baixada per l'altra però sense dubtes la mes propicia es la del Montcalm que ens porta a un coll per el que discorre la ruta normal Grampons necessaris gran part del any. Ruta "aventurera" i dificil

• Photo of Oriol PV
    Oriol PV Aug 18, 2021

Molt bona sortida. Seguir aquesta guia ha estat com si hagués portat el guia al costat !!!!!

• molinerjan3 Jan 24, 2024

Es viable fer-ho en un dia?

• Photo of qu1m
    qu1m Jan 24, 2024

Si, és viable però esgotadora, ja l'he fet en dues ocasions, sortint a les cinc i arribant unes tretze hores després