Arbúcies (del Tanatori a Joanet).

5 hours one minute
May 5, 2024
May 2024

near Arbúcies, Catalunya (España)

Ruta circular des de Arbúcies passant per:
- Esglesia Joanet (7.2 km)
- Font dels traginers (9.9 km)
- Pont de Can Riera (11.6 km)

La caminada l’hem començat al Tanatori d’Arbúcies, hem remuntat el Polígon de Cal Xic fins la GI-552 que hem seguit fins passat el Cementiri, on hem pres el Camí Fondo cap a la Creu de Ventaiol; d’allà hem anat remuntant la Riera de Riudecòs. A la Sureda Gran hem travessat la Riera per anar cap a Joanet; s’aquí hem baixat per la Baga de Can Furriol per anar a trobar de nou la Riera de Riudecòs, que després esdevé Riera de la Pineda; pel camí ens hem aturat a la Font dels Traginers i hem reprès el camí per anar als Camps de Can Riera, continuant la baixada hem passat per Can Call del Rieral on ja se suavitza el camí, molt a prop del Tanatori ja i final de la caminada. La pujada fins a Joanet, llevat del tros del Polígon i carretera es enmig de suredes, veient-se també castanyers, roures martinencs i alguna alzina. La baixada era mes un aulet i també es veien pins.

M’ha acompanyat la Fely Gil.