Arbúcies - Salt de la Dona d'aigua

August 15, 2023
August 2023

near Arbúcies, Catalunya (España)

Caminada planera fins al Salt de la Dona d'aigua, que amb aquesta sequera no l'hem pogut trobar de cap altra manera que assecada, tot i que en alguna part entre les roques del gorg quedava algun toll escarransit. Hem de tornar quan la sequera ens deixi. El retorn el fem voltant per Can Riera de la Pineda i després de travessar el rieral per un pont que ens podríem haver estalviat, tornem a Arbúcies fent una bona pujada fins a can corbera, on seguim a la dreta i ja baixem abans d'arribar a la vil·la, que travessem de punta a punta. El final de la ruta, ja en el poble, pots triar anar per la carretera fins on està el cotxe, però nosaltres hem anat pel camí del rec, en algun tram de difícil pas o no gaire vistós, però res insalvable, es pot fer amb total tranquil·litat. I si el dia és calorós, per aquí hi ha una mica més d'ombra.

PictographIntersection Altitude 999 ft

Intersecció

PictographWaterfall Altitude 943 ft

Gorg Nou

El Gorg Nou està dins mateix d'Arbúcies, potser per això és l'únic que encara té aigua.