ARBOLI. Gallicant. Grau del Bodró. Ermita de S Pau. Arbolí. 9.2 Km. 500 m.

Photo ofARBOLI. Gallicant. Grau del Bodró. Ermita de S Pau. Arbolí. 9.2 Km. 500 m. Photo ofARBOLI. Gallicant. Grau del Bodró. Ermita de S Pau. Arbolí. 9.2 Km. 500 m. Photo ofARBOLI. Gallicant. Grau del Bodró. Ermita de S Pau. Arbolí. 9.2 Km. 500 m.

September 25, 2022
September 2022

near Arbolí, Catalunya (España)

Sortint del poble, un senderó empedrat i ben arreglat que segueix el recorregut del GR7, ens porta, pujant, fins el Col de Collets. (Km 1.5).
Després la ruta planeja fins l'abandonat poble de Gallicant des d'on podem gaudir de bones vistes sobre la vall del riu Siurana. (Km 3).

Deixem el GR per agafar un senderó que baixa, per la vesant N, humida i amb vegetació, en direcció al riu Siurana passant pel grau del Brodó. Sense dificultats. (Km 4.5)

Sense arribar a la llera del riu girem a ma esquerra per un senderó direcció SW, pujant i seguint la part inferior de Cingle del Macià amb nombroses coves i baumes, fins arribar al maset del Nadal i poc després a la Ermita de Sant Pau. (Km 8.5)
El poble queda baix mateix.
Una recorregut de 800m ens permet descendre els 100m de desnivell i retornar fins el poble d'Arbolí. (Km 9.3)

Excursió sense dificultats ni llocs complicats, si es presta atenció a les posibles pedres humides.