Photo ofΑπό Μηλιές προς Νεοχώρι (Μονοπάτι Νοτίου Πηλίου - μέρος 3) Milies to Neochori (South Pelion Trail - part 3) Photo ofΑπό Μηλιές προς Νεοχώρι (Μονοπάτι Νοτίου Πηλίου - μέρος 3) Milies to Neochori (South Pelion Trail - part 3) Photo ofΑπό Μηλιές προς Νεοχώρι (Μονοπάτι Νοτίου Πηλίου - μέρος 3) Milies to Neochori (South Pelion Trail - part 3)

November 5, 2020
November 2020

near Miléai, Thessaly (Greece)

Milies to Neochori (South Pelion Trail - part 3)

Συνεχίζουμε στο Μονοπάτι Νοτίου Πηλίου, από Μηλιές προς Νεοχώρι.

We continue the South Pelion Trail from Milies to Neochori.

Photo ofΑφήνουμε την πλατεία και ακολουθούμε κατηφορικά τον κεντρικό δρόμο. We leave the plateia and follow the main road downhill. Photo ofΑφήνουμε την πλατεία και ακολουθούμε κατηφορικά τον κεντρικό δρόμο. We leave the plateia and follow the main road downhill.

Photo ofΚάνουμε αριστερά μέσα σε καλντερίμι. Turn left onto stone path. Photo ofΚάνουμε αριστερά μέσα σε καλντερίμι. Turn left onto stone path.

Κάνουμε αριστερά μέσα σε καλντερίμι. Turn left onto stone path.

Ακολουθούμε ευθεία το κύριο καλντερίμι. Υπάρχουν κόκκινα σημάδια και κιτρινες πινακίδες κατά μήκος της διαδρομής. Follow the main path ahead. Red paint marks and yellow signs along the route.

Photo ofΔιασχίζουμε την άσφαλτο και κατηφορίζουμε το μονοπάτι. Cross asphalt road and descend the footpath. Photo ofΔιασχίζουμε την άσφαλτο και κατηφορίζουμε το μονοπάτι. Cross asphalt road and descend the footpath.

Αφήνουμε το χωρίο και κατηφορίζουμε από το μονοπάτι μέσα σε όμορφο δάσος We leave the village and descend a path into beautiful forest.

Photo ofΤο μονοπάτι διασχίζει χωματόδρομο και συνεχίζει μέσα στο δάσος.Path crosses earth road and continues through forest. Photo ofΤο μονοπάτι διασχίζει χωματόδρομο και συνεχίζει μέσα στο δάσος.Path crosses earth road and continues through forest.

Διασχίζουμε το χωματόδρομο και συνεχίζουμε πάνω σε στενό μονοπάτι προς Νεοχώρι We cross earth road and continue on narrow path towards Neochori.

Photo ofΜπαίνουμε στο χωματόδρομο ευθεία για 50 μέτρα και μετά ακολουθούμε το στενό μονοπάτι αριστερά Photo ofΜπαίνουμε στο χωματόδρομο ευθεία για 50 μέτρα και μετά ακολουθούμε το στενό μονοπάτι αριστερά

Join the earth road ahead after about 50 metres following narrow path to the left Το μονοπάτι γίνεται χωματόδρομος τον οποίο ακολουθούμε για 50 μέτρα και έπειτα ξαναμπαίνουμε σε στενό μονοπάτι αριστερά. Path joins earth road. After 50 meters take the forest path to the left.

Συνήθως είναι ξερό αλλά ίσως έχει νερό το χειμώνα. Often dry but maybe water in winter.

Διασχίζουμε ακόμη ένα μικρό ρέμα. Another small river crossing.

Photo ofΤο μονοπάτι γίνεται χωματόδρομος / Path joins earth road Photo ofΤο μονοπάτι γίνεται χωματόδρομος / Path joins earth road

Το μονοπάτι γίνεται χωματόδρομος / Path joins earth road

Το μονοπάτι γίνεται χωματόδρομος Path becomes an earth road.

Turn left onto large earth road

Photo ofΚάνουμε δεξία μέσα στο μικρό χωματόδρομο. Turn right onto small earth road Photo ofΚάνουμε δεξία μέσα στο μικρό χωματόδρομο. Turn right onto small earth road

Κάνουμε δεξία μέσα στο μικρό χωματόδρομο. Turn right onto small earth road

Κάνουμε δεξιά και συνεχίζουμε ευθεία. Μπορεί να υπάρχει μια αλυσίδα που κλείνει το δρόμο λίγο πιο κάτω. Είναι για να σταματήσει τα οχήματα. Εμείς όπως συνεχίζουμε με τα πόδια. Turn right and continue ahead. There maybe a chain across the road a little further on. This is to stop traffic. You may continue on foot.

Photo ofΑφήνουμε το χωματόδρομο και παίρνουμε το μονοπάτι αριστερά. Leave earth road onto path on left Photo ofΑφήνουμε το χωματόδρομο και παίρνουμε το μονοπάτι αριστερά. Leave earth road onto path on left

Το μονοπάτι δεν είναι εμφανές αλλά βαδίζουμε κατα μήκος δίπλα στα δένδρα για λίγο και σε λίγο το μονοπάτι φαίνεται καθαρά. The path is not obvious but follow along edge of trees for a short way and at the next point the path becomes clear.

Photo ofΤο μονοπάτι μπαίνει σε δασωμένη περιοχή. Path enters woodland Photo ofΤο μονοπάτι μπαίνει σε δασωμένη περιοχή. Path enters woodland

Το μονοπάτι μπαίνει σε δασωμένη περιοχή. Path enters woodland

Μπαίνουμε σε δασωμένο μονοπάτι. Συνεχίζουμε για κάποια απόσταση. Σε κάποια σημεία το μονοπάτι στενεύει. Θα σας οδηγήσουν τα κόκκινα σημάδια. We enter a woodland path. It continues for some distance. In places the path is narrow. Occasional red paint marks will help guide you.

Photo ofΜετά τη διασχιση του ρέματος ανηφορίζουμε στο μονοπάτι με τα κόκκινα σημάδια. Photo ofΜετά τη διασχιση του ρέματος ανηφορίζουμε στο μονοπάτι με τα κόκκινα σημάδια.

Μετά τη διασχιση του ρέματος ανηφορίζουμε στο μονοπάτι με τα κόκκινα σημάδια.

River crossing follow path with red marks uphill Ίσως δυσκολευτείτε να δείτε το μονοπάτι μετά το ρέμα. Ανηφορίζει κάπως απότομα αλλά τα κόκκινα σημάδια θα σας καθοδηγήσουν. It may be difficult to see path after river crossing. It is a little steep but red paint marks guide you.

Photo ofΤο στενό μονοπάτι βγάζει σε χωματόδρομο στον οποίο κάνουμε δεξιά. Turn right from narrow path onto earth road Photo ofΤο στενό μονοπάτι βγάζει σε χωματόδρομο στον οποίο κάνουμε δεξιά. Turn right from narrow path onto earth road

Τώρα θα ακολουθήσουμε φαρδύ χωματόδρομο και κάμποσα χιλιόμετρα. We will now follow a wide earth road for several kilometres.

Photo ofΣτρίβουμε δεξιά και κατηφορίζουμε / Turn right and continue downhill Photo ofΣτρίβουμε δεξιά και κατηφορίζουμε / Turn right and continue downhill

Στρίβουμε δεξιά και κατηφορίζουμε / Turn right and continue downhill

Οι πινακίδες μπορεί να μη φαίνονται εύκολα λόγω της βλάστησης. The waymarker sign maybe obscured by vegetation.

Photo of'Τουρκογιάννη'. Το μονοπάτι περνά από εκκλησάκι και ακολουθεί το χωματόδρομο μέσα στο δάσος. Photo of'Τουρκογιάννη'. Το μονοπάτι περνά από εκκλησάκι και ακολουθεί το χωματόδρομο μέσα στο δάσος.

The path passes church and follows earth road through the forest. Περιοχή παλαιού μοναστηριού "Τουρκογιάννη" Site of the former monastery of Torkoyianni. Τουρκογιαννη

Photo ofΣτρίβουμε απότομα αριστερά και μπαίνουμε σε στενό μονοπάτι με βλάστηση. Turn sharp left onto narrow path in vegitation Photo ofΣτρίβουμε απότομα αριστερά και μπαίνουμε σε στενό μονοπάτι με βλάστηση. Turn sharp left onto narrow path in vegitation

Ένα κόκκινο βέλος πάνω σε στήλη της ΔΕΗ μας δείχνει το στενό μονοπάτι. Έχει πυκνή βλάστηση εδώ οπότε θα χρειαστεί προσοχή για να το δείτε. A red arrow on electric column points to the narrow path. It is easily overgrown here so look carefully to find it.

PictographRiver Altitude 958 ft

Το μονοπάτι ανηφορίζει σταθερά για κάποια απόσταση. Μπορεί να είναι στενό. Σποραδικά κόκκινα σημάδια μας καθοδηγούν. The path continues steadily uphill for some way. It can be narrow. Occasional red paint marks help guide you.

Photo ofΑνηφορίζοντας μπαίνουμε σε χωματόδρομο / Continue uphill on earth road Photo ofΑνηφορίζοντας μπαίνουμε σε χωματόδρομο / Continue uphill on earth road

Ανηφορίζοντας μπαίνουμε σε χωματόδρομο / Continue uphill on earth road

Το στενό μονοπάτι γίνεται φαρδύς χωματόδρομος. The narrow path becomes a wide earth road.

Photo ofΟ χωματόδρομος μπαίνει σε άσφαλτο και κατηφορίζει. Earth road joins asphalt road continue downhill Photo ofΟ χωματόδρομος μπαίνει σε άσφαλτο και κατηφορίζει. Earth road joins asphalt road continue downhill

Photo ofΣυνεχίζουμε πάνω στον κεντρικό δρόμο προς Νεοχώρι / Continue towards Neochori on main road. Photo ofΣυνεχίζουμε πάνω στον κεντρικό δρόμο προς Νεοχώρι / Continue towards Neochori on main road.

Τώρα πλησιάζουμε στο Νεοχώρι. We now approach Neochori.

Continue into village on concrete path marked with red paint. Μπαίνουμε στο χωριό συνεχίζοντας πάνω σε μονοπάτια ακολουθώντας τα σποραδικά κόκκινα σημάδια. We enter the village and continue on footpaths following occasional red paint marks.

Photo ofΠλατεία Νεροχωρίου / Plateia Neochori Photo ofΠλατεία Νεροχωρίου / Plateia Neochori Photo ofΠλατεία Νεροχωρίου / Plateia Neochori

Πλατεία Νεροχωρίου / Plateia Neochori

Φθάνουμε στην κεντρική πλατεία του χωριού. Χρόνος για ξεκούραση και ενυδάτωση. Συνήθως υπάρχει ταβέρνα εδώ που λειτουργεί όλο το χρόνο. We arrive at the village main square. Time for some refreshment. Normally there is a taverna open all year.