Photo ofAparcament Mirador del Roc del Quer - Coll d'Arenes - Pic Casamanya Nord - Pic Casamanya Sud - Aparcament de Bordes de Mereig Photo ofAparcament Mirador del Roc del Quer - Coll d'Arenes - Pic Casamanya Nord - Pic Casamanya Sud - Aparcament de Bordes de Mereig Photo ofAparcament Mirador del Roc del Quer - Coll d'Arenes - Pic Casamanya Nord - Pic Casamanya Sud - Aparcament de Bordes de Mereig

August 12, 2021
August 2021

near Canillo, Canillo (Andorra)

10/08/2021. Els pics de Casamanya estan situats entre les parròquies d'Ordino i Canillo, al bell mig del Principat, fet que els converteix en miradors privilegiats d'Andorra. Aquesta ruta de només 8 kilòmetres de corriols d'alta muntanya + 1,8 kilòmetres d'asfalt per a completar la circular són aptes per a tothom que tingui un mínim d'experiència en aquest tipus de terreny. Només cal destacar el desnivell que supera els 850 metres i el pas per una zona abrupta que està equipada amb diverses cadenes. Aquest pas és poc recomanable a les persones que tinguin vertigen, ja que el pendent és accentuat, cal utilitzar en algun punt les mans o bé les cadenes que anirem trobant per ajudar-nos a enfilar-nos amb més facilitat. L'itinerari està senyalitzat amb punts de color groc que cal anar seguint.

A la tornada, podem aprofitar per a parar-nos a prendre en refresc o dinar al bar del mirador del Roc del Quer, i evidentment contemplar les espectaculars vistes que ens ofereix aquest panoràmic balcó situat sobre mateix de la localitat de Canillo.

Vídeo de la sortida a "veure més"

Aparcament de les Bordes de Mereig

Cim de Casamanya Nord (2752m)

Cim de Casamanya Sud (2740m)

Coll de les Arenes (2484m)

Coll de les Vaques

Photo ofInici - Aparcament del collet de Montaup ( i Mirador del Roc del Quer) Photo ofInici - Aparcament del collet de Montaup ( i Mirador del Roc del Quer) Photo ofInici - Aparcament del collet de Montaup ( i Mirador del Roc del Quer)

Inici - Aparcament del collet de Montaup ( i Mirador del Roc del Quer)

PictographInformation point Altitude 6,306 ft
Photo ofInici Camí de Coll d'Arenes (Pic Casamanya a 2h 30min) Photo ofInici Camí de Coll d'Arenes (Pic Casamanya a 2h 30min) Photo ofInici Camí de Coll d'Arenes (Pic Casamanya a 2h 30min)

Inici Camí de Coll d'Arenes (Pic Casamanya a 2h 30min)

PictographRisk Altitude 8,415 ft

Inici grimpada, cadenes i grapes

Mirador del Roc del Quer

PictographProvisioning Altitude 0 ft

Parada per esmorzar (foto)