Αντιχάσια Ορη - Οξιά (Μαμαλή) κυκλική

Photo ofΑντιχάσια Ορη - Οξιά (Μαμαλή) κυκλική Photo ofΑντιχάσια Ορη - Οξιά (Μαμαλή) κυκλική Photo ofΑντιχάσια Ορη - Οξιά (Μαμαλή) κυκλική

November 7, 2020
November 2020

near Longá, Thessaly (Greece)

Πανέμορφα τα Αντιχάσια με τα απέραντα δάση οξιάς και φυσικά η μικρή λίμνη Λογγά οπου καθρεπτίζονται...Κατάλληλη περίοδος για επίσκεψη θεωρώ το φθινόπωρο με τα φανταστικά χρώματα και τα πολλά μανιτάρια.
Η συγκεκριμένη διαδρομή ειναι κυκλική με αφετηρία 2χλμ μετα την λίμνη οπου σταθμευσαμε τα οχήματα .Πραγματοποιήθηκε σε μονοπάτια με σήμανση κατα τόπους ,παλιούς και νέους δασικούς δρόμους αλλα και χύμα στα δάση χωρις καμία ένδειξη ή σήμανση που σημαίνει οτι απαιτεί για την επανάληψη της καλή γνώση και χειρισμό του G.p.s..
Κατεβαίνοντας τέλος στο χωριό του Λογγά ακολουθουμε γυρω στα 2χλμ ασφαλτο για να φτασουμε στα οχήματα και να κλείσει ο κύκλος .

Οξιά ή Μαμαλή

Στο πλατωμα της κορυφης των Αντιχασίων υπαρχει το εκκλησάκι των Αγ.Αναργύρων και στο διπλανο δάσος σε μικρη απόσταση το δεντρόσπιτο

Θερμοκήπια

Κεντρικός Χωματδρομος

Οχημα

Πηγή στο δάσος

Βρύση και διασταυρωση μονοπατιων

PictographTree Altitude 3,904 ft

πορεια χυμα σε δάσος

Αφηνουμε τον χμτδρμο οπου κινούμαστε και συνεχίζουμε χύμα στο δάσος ανευ μονοπατιού

Τσέτσιλα

Σημειώνεται σαν κορυφη στους χάρτες αλλα ειναι δασωμένο πλάτωμα